Ka cia bepridursi, Omnio genai. Panasiai dirba ir TEO. "Unknown" <aaa@aaa.com> wrote in message news:gq3drv$rt6$1@trimpas.omnitel.net... > tiesa, pamirsau paminet, kad dar pries mineta "slaptaji" straipsni, > Delfyje pasirode kitas: > > 2009 kovo mėn. 20 d. 12:32 Teisiama klientus apgavusi „Tele2“ atstovė > > Ir sis straipsnis ne tik kad dar nenukeliavo i archyva, bet vis dar yra > 1-os pagrindinio puslapio "IT Verslas" rubrikos vietoje :-D > > Man atrodo, jog tai del to, kad straipsnelyje figuruoja zodziai "apgavusi > „Tele2“ atstovė" > > Sakykit, kaip manot, man turbut persekiojimo ir samokslu teorijos kurimo > manija, tiesa ? :-D > > > "Unknown" <aaa@aaa.com> wrote in message > news:gq3d3u$r28$1@trimpas.omnitel.net... >> Apie "Asmenini" ir jo "privalumus" siame NG jau nekart diskutuota ... >> Buvo ne vienas straipsnelis ta tema ir Delfyje, pvz.: >> >> 2009 kovo men. 5 d. 16:41 Del mokejimo planu keitimo - "Omnitel" >> nesutarimai su klientais >> 2009 kovo men. 12 d. 08:55 "Omnitel" rinkodaros slenksciai - teiseju >> rankose >> 2009 kovo men. 13 d. 14:44 Daliai nepatenkintu "Omnitel" klientu liko >> dvi dienos isvengti netesybu >> 2009 kovo men. 18 d. 09:56 Klientai bega - "Omnitel" gaudo >> 2009 kovo men. 19 d. 16:37 "Omnitel" prezidentas: atsiprasau, jei >> isizeidete >> >> Visi sie straipsniai pasirodydavo Delfio pagrindiniame puslapyje, >> sulaukdavo daugybes komentaru ir __palyginti greitai__ is pagrindinio >> puslapio nukeliaudavo i "IT Verslas" rubrikos archyva. Na, bet, bet >> kuriuo atveju jie pagrindiniame puslapyje isbudavo bent pusdieni ar diena >> ... >> Ir tuos straipsnius mes __vis dar__ galime perskaityti nueje i ta archyva >> >> http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/ >> >> Pasirodo buvo dar vienas straipsnis, kuris sumuse visus GREITOJO SENEJIMO >> rekordus - jis Delfyje atsirado >> 2009 kovo men. 20 d. 16:52, o jau 17:42 ( t.y. lygiai po 50 minuciu ) >> parasytas sio straipsnio komentaras sako: >> >> "bbd, 2009 03 20 17:42 >> idomu kodel straipsni uzkase negi p\onidebilai susirupino savo reputacija >> pries tai ja susisike" >> >> Reiskia prireike TIK 50 minuciu, kad straipsnelis "pasentu" ir nukeliautu >> i archyva. >> Toliau dar idomiau, po 21:08 valandos jis matyt dingo ir is archyvo, nes >> sekantis komentaras parasytas 22:41 jau sako: >> >> "jo, geras, 2009 03 20 22:41 >> delfis paslepe sita straipsni >> IT verslas skiltyje sito stripsnio nera :|" >> >> Ir is tikruju, to STRAIPSNIO ARCHYVE NERA, nors turint nuoroda, ji vis >> dar galima rasti ( bent jau sio post'o rasymo metu ) - as pats apie ji >> irgi suzinojau atsitiktinai, rades link'a kito panasaus straipsnio >> komentare. >> Ir tai, kad ji tikrai nuslepe ludija ir tai, jog kitiems straipniams >> prirasyta po 350-600 komentaru, o sis "nabagelis" sulauke tik 29 >> >> Kadangi toks "magiskas dingimas" sukelia motyvuotu minciu, kad Delfi >> paprasciau nupirko ( juk Omnis deda savo flash'us su reklama ir pan. ), >> todel jauciu pareiga jums pateikti ir straipsnio nuoroda ir pati >> straipsni, jei jis kartais NETYCIA imtu ir visiskai dingtu is Delfio ( >> t.y. net nuoroda jei nebeveiks ). >> >> Straipsnio reziume paprastas - net 36% apklaustu Omnitel abonentu laiko >> "Asmenini" labiau nepatraukliu, nei patraukliu, o 19% - ji laiko labai >> nepatraukliu, t.y. 55% abonentu nera juo patenkinti. >> Jei is tu 55% bent puse detu "skersa" ant Omnio ir iseitu pas kita >> operatoriu, tai riebus Zabulio snukis taip riaugteltu, kad net >> atsisprasinet "atsiprasau, jei isizeidete" nebereiktu. >> >> Pats jau taip pasielgiau ir nuo kovo 31 mano 2 abonentai bus Teledemos >> klientais, raginu visus nepatenkitus pasielgti analogiskai ( pas koki >> operatoriu pereit - jusu reikalas, ne uz viena neagituoju, nes neteko but >> ne vieno is ju klientu ). Sekmes ! >> >> Cia info kaip elgtis, jei norite iseiti is Omnio ir nenorite moketi JOKIU >> NETESYBU ir JOKIU BAUDU ( jei dar yra tokiu, kurie to nezino ) >> http://www.commonsense.lt/ >> >> O dabar i scena SLAPTASIS STRAIPSNIS :-) >> >> ------------------------------------------------------ >> 2009 kovo men. 20 d. 16:52 Tyrimas: "Omnitel" planas "Asmeninis" 55 proc. >> klientu nepatrauklus >> http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=21091055 >> >> 36 proc. "Omnitel" klientu nauja plana "Asmeninis" laiko labiau >> nepatraukliu, 19 proc. - labai nepatraukliu. Tuo tarpu labai patraukliu >> si plana laiko vos 3 proc., o labiau patraukliu - 28 proc. bendroves >> klientu, rodo "Omnitel" uzsakymu atliktas rinkos tyrimu bendroves >> "Spinter" atliktas tyrimas. >> >> >> I klausima, ka, ju manymu, "Omnitel" siulo siuo planu, 62 proc. atsake, >> kad tai reiskia, jog jie gales kalbeti daugiau, 47 proc. mane, kad >> negales sumazinti savo islaidu, 15 proc. laikesi nuomones, kad teks >> isleisti daugiau, 11 proc. - kad teks isleisti maziau. >> >> Tyrimo duomenimis, 59 proc. klientu yra aisku, ka "Omnitel" siulo siuo >> planu, 31 proc. - is dalies neaisku, o 10 proc. - visiskai neaisku. >> >> 62 proc. is atsakiusiuju, kad gavus laiska apie nauja plana liko >> neaiskumu, tvirtino nesuprate, kas bus po to, 14 proc. neaisku, ka jam >> reikia daryti, 13 proc. liko neaiskus paslaugos tarifas. >> >> DELFI primena, kad plano "Asmeninis" menesio mokestis ir uz ji suteikiamu >> pokalbiu minuciu bei SMS skaicius nustatytas kiekvienam klientui >> asmeniskai, atsizvelgus i jo 2008 m. vidutine menesio saskaita uz >> vietinius pokalbius ir SMS zinutes. >> >> Bendroves tvirtinimu, i plano mokesti ieis daugiau kaip 50 proc. >> papildomu vietiniu pokalbiu minuciu ir SMS zinuciu uz ta pacia suma, >> kuria klientas sioms paslaugoms kas menesi vidutiniskai isleisdavo >> 2008-aisiais. >> >> >> > >