Tema: Re: Nuostabusis Omnitel "Asmeninis" planas ( 55% klientu jis nepatrauklus ) + Delfi partneryste ( arba perkama zurnalistika )
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-21 21:08:18
Ka cia bepridursi, Omnio genai. Panasiai dirba ir TEO.

"Unknown" <aaa@aaa.com> wrote in message 
news:gq3drv$rt6$1@trimpas.omnitel.net...
> tiesa, pamirsau paminet, kad dar pries mineta "slaptaji" straipsni, 
> Delfyje pasirode kitas:
>
> 2009 kovo mėn. 20 d. 12:32 Teisiama klientus apgavusi „Tele2“ atstovė
>
> Ir sis straipsnis ne tik kad dar nenukeliavo i archyva, bet vis dar yra 
> 1-os pagrindinio puslapio "IT Verslas" rubrikos vietoje :-D
>
> Man atrodo, jog tai del to, kad straipsnelyje figuruoja zodziai "apgavusi 
> „Tele2“ atstovė"
>
> Sakykit, kaip manot, man turbut persekiojimo ir samokslu teorijos kurimo 
> manija, tiesa ?  :-D
>
>
> "Unknown" <aaa@aaa.com> wrote in message 
> news:gq3d3u$r28$1@trimpas.omnitel.net...
>> Apie "Asmenini" ir jo "privalumus" siame NG jau nekart diskutuota ...
>> Buvo ne vienas straipsnelis ta tema ir Delfyje, pvz.:
>>
>> 2009 kovo men. 5 d. 16:41  Del mokejimo planu keitimo - "Omnitel" 
>> nesutarimai su klientais
>> 2009 kovo men. 12 d. 08:55  "Omnitel" rinkodaros slenksciai - teiseju 
>> rankose
>> 2009 kovo men. 13 d. 14:44  Daliai nepatenkintu "Omnitel" klientu liko 
>> dvi dienos isvengti netesybu
>> 2009 kovo men. 18 d. 09:56  Klientai bega - "Omnitel" gaudo
>> 2009 kovo men. 19 d. 16:37  "Omnitel" prezidentas: atsiprasau, jei 
>> isizeidete
>>
>> Visi sie straipsniai pasirodydavo Delfio pagrindiniame puslapyje, 
>> sulaukdavo daugybes komentaru ir __palyginti greitai__ is pagrindinio 
>> puslapio nukeliaudavo i "IT Verslas" rubrikos archyva. Na, bet, bet 
>> kuriuo atveju jie pagrindiniame puslapyje isbudavo bent pusdieni ar diena 
>> ...
>> Ir tuos straipsnius mes __vis dar__ galime perskaityti nueje i ta archyva
>>
>> http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/
>>
>> Pasirodo buvo dar vienas straipsnis, kuris sumuse visus GREITOJO SENEJIMO 
>> rekordus - jis Delfyje atsirado
>> 2009 kovo men. 20 d. 16:52, o jau 17:42 ( t.y. lygiai po 50 minuciu ) 
>> parasytas sio straipsnio komentaras sako:
>>
>> "bbd, 2009 03 20 17:42
>> idomu kodel straipsni uzkase negi p\onidebilai susirupino savo reputacija 
>> pries tai ja susisike"
>>
>> Reiskia prireike TIK 50 minuciu, kad straipsnelis "pasentu" ir nukeliautu 
>> i archyva.
>> Toliau dar idomiau, po 21:08 valandos jis matyt dingo ir is archyvo, nes 
>> sekantis komentaras parasytas 22:41 jau sako:
>>
>> "jo, geras, 2009 03 20 22:41
>> delfis paslepe sita straipsni
>> IT verslas skiltyje sito stripsnio nera :|"
>>
>> Ir is tikruju, to STRAIPSNIO ARCHYVE NERA, nors turint nuoroda, ji vis 
>> dar galima rasti ( bent jau sio post'o rasymo metu ) - as pats apie ji 
>> irgi suzinojau atsitiktinai, rades link'a kito panasaus straipsnio 
>> komentare.
>> Ir tai, kad ji tikrai nuslepe ludija ir tai, jog kitiems straipniams 
>> prirasyta po 350-600 komentaru, o sis "nabagelis" sulauke tik 29
>>
>> Kadangi toks "magiskas dingimas" sukelia motyvuotu minciu, kad Delfi 
>> paprasciau nupirko ( juk Omnis deda savo flash'us su reklama ir pan. ), 
>> todel jauciu pareiga jums pateikti ir straipsnio nuoroda ir pati 
>> straipsni, jei jis kartais NETYCIA imtu ir visiskai dingtu is Delfio ( 
>> t.y. net nuoroda jei nebeveiks ).
>>
>> Straipsnio reziume paprastas - net 36% apklaustu Omnitel abonentu laiko 
>> "Asmenini" labiau nepatraukliu, nei patraukliu, o 19% - ji laiko labai 
>> nepatraukliu, t.y. 55% abonentu nera juo patenkinti.
>> Jei is tu 55% bent puse detu "skersa" ant Omnio ir iseitu pas kita 
>> operatoriu, tai riebus Zabulio snukis taip riaugteltu, kad net 
>> atsisprasinet "atsiprasau, jei isizeidete" nebereiktu.
>>
>> Pats jau taip pasielgiau ir nuo kovo 31 mano 2 abonentai bus Teledemos 
>> klientais, raginu visus nepatenkitus pasielgti analogiskai ( pas koki 
>> operatoriu pereit - jusu reikalas, ne uz viena neagituoju, nes neteko but 
>> ne vieno is ju klientu ). Sekmes !
>>
>> Cia info kaip elgtis, jei norite iseiti is Omnio ir nenorite moketi JOKIU 
>> NETESYBU ir JOKIU BAUDU ( jei dar yra tokiu, kurie to nezino )
>> http://www.commonsense.lt/
>>
>> O dabar i scena SLAPTASIS STRAIPSNIS  :-)
>>
>> ------------------------------------------------------
>> 2009 kovo men. 20 d. 16:52 Tyrimas: "Omnitel" planas "Asmeninis" 55 proc. 
>> klientu nepatrauklus
>> http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=21091055
>>
>>      36 proc. "Omnitel" klientu nauja plana "Asmeninis" laiko labiau 
>> nepatraukliu, 19 proc. - labai nepatraukliu. Tuo tarpu labai patraukliu 
>> si plana laiko vos 3 proc., o labiau patraukliu - 28 proc. bendroves 
>> klientu, rodo "Omnitel" uzsakymu atliktas rinkos tyrimu bendroves 
>> "Spinter" atliktas tyrimas.
>>
>>
>> I klausima, ka, ju manymu, "Omnitel" siulo siuo planu, 62 proc. atsake, 
>> kad tai reiskia, jog jie gales kalbeti daugiau, 47 proc. mane, kad 
>> negales sumazinti savo islaidu, 15 proc. laikesi nuomones, kad teks 
>> isleisti daugiau, 11 proc. - kad teks isleisti maziau.
>>
>> Tyrimo duomenimis, 59 proc. klientu yra aisku, ka "Omnitel" siulo siuo 
>> planu, 31 proc. - is dalies neaisku, o 10 proc. - visiskai neaisku.
>>
>> 62 proc. is atsakiusiuju, kad gavus laiska apie nauja plana liko 
>> neaiskumu, tvirtino nesuprate, kas bus po to, 14 proc. neaisku, ka jam 
>> reikia daryti, 13 proc. liko neaiskus paslaugos tarifas.
>>
>> DELFI primena, kad plano "Asmeninis" menesio mokestis ir uz ji suteikiamu 
>> pokalbiu minuciu bei SMS skaicius nustatytas kiekvienam klientui 
>> asmeniskai, atsizvelgus i jo 2008 m. vidutine menesio saskaita uz 
>> vietinius pokalbius ir SMS zinutes.
>>
>> Bendroves tvirtinimu, i plano mokesti ieis daugiau kaip 50 proc. 
>> papildomu vietiniu pokalbiu minuciu ir SMS zinuciu uz ta pacia suma, 
>> kuria klientas sioms paslaugoms kas menesi vidutiniskai isleisdavo 
>> 2008-aisiais.
>>
>>
>>
>
>