tiesa, pamirsau paminet, kad dar pries mineta "slaptaji" straipsni, Delfyje pasirode kitas: 2009 kovo mėn. 20 d. 12:32 Teisiama klientus apgavusi „Tele2“ atstovė Ir sis straipsnis ne tik kad dar nenukeliavo i archyva, bet vis dar yra 1-os pagrindinio puslapio "IT Verslas" rubrikos vietoje :-D Man atrodo, jog tai del to, kad straipsnelyje figuruoja zodziai "apgavusi „Tele2“ atstovė" Sakykit, kaip manot, man turbut persekiojimo ir samokslu teorijos kurimo manija, tiesa ? :-D "Unknown" <aaa@aaa.com> wrote in message news:gq3d3u$r28$1@trimpas.omnitel.net... > Apie "Asmenini" ir jo "privalumus" siame NG jau nekart diskutuota ... > Buvo ne vienas straipsnelis ta tema ir Delfyje, pvz.: > > 2009 kovo men. 5 d. 16:41 Del mokejimo planu keitimo - "Omnitel" > nesutarimai su klientais > 2009 kovo men. 12 d. 08:55 "Omnitel" rinkodaros slenksciai - teiseju > rankose > 2009 kovo men. 13 d. 14:44 Daliai nepatenkintu "Omnitel" klientu liko dvi > dienos isvengti netesybu > 2009 kovo men. 18 d. 09:56 Klientai bega - "Omnitel" gaudo > 2009 kovo men. 19 d. 16:37 "Omnitel" prezidentas: atsiprasau, jei > isizeidete > > Visi sie straipsniai pasirodydavo Delfio pagrindiniame puslapyje, > sulaukdavo daugybes komentaru ir __palyginti greitai__ is pagrindinio > puslapio nukeliaudavo i "IT Verslas" rubrikos archyva. Na, bet, bet kuriuo > atveju jie pagrindiniame puslapyje isbudavo bent pusdieni ar diena ... > Ir tuos straipsnius mes __vis dar__ galime perskaityti nueje i ta archyva > > http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/ > > Pasirodo buvo dar vienas straipsnis, kuris sumuse visus GREITOJO SENEJIMO > rekordus - jis Delfyje atsirado > 2009 kovo men. 20 d. 16:52, o jau 17:42 ( t.y. lygiai po 50 minuciu ) > parasytas sio straipsnio komentaras sako: > > "bbd, 2009 03 20 17:42 > idomu kodel straipsni uzkase negi p\onidebilai susirupino savo reputacija > pries tai ja susisike" > > Reiskia prireike TIK 50 minuciu, kad straipsnelis "pasentu" ir nukeliautu > i archyva. > Toliau dar idomiau, po 21:08 valandos jis matyt dingo ir is archyvo, nes > sekantis komentaras parasytas 22:41 jau sako: > > "jo, geras, 2009 03 20 22:41 > delfis paslepe sita straipsni > IT verslas skiltyje sito stripsnio nera :|" > > Ir is tikruju, to STRAIPSNIO ARCHYVE NERA, nors turint nuoroda, ji vis dar > galima rasti ( bent jau sio post'o rasymo metu ) - as pats apie ji irgi > suzinojau atsitiktinai, rades link'a kito panasaus straipsnio komentare. > Ir tai, kad ji tikrai nuslepe ludija ir tai, jog kitiems straipniams > prirasyta po 350-600 komentaru, o sis "nabagelis" sulauke tik 29 > > Kadangi toks "magiskas dingimas" sukelia motyvuotu minciu, kad Delfi > paprasciau nupirko ( juk Omnis deda savo flash'us su reklama ir pan. ), > todel jauciu pareiga jums pateikti ir straipsnio nuoroda ir pati > straipsni, jei jis kartais NETYCIA imtu ir visiskai dingtu is Delfio ( > t.y. net nuoroda jei nebeveiks ). > > Straipsnio reziume paprastas - net 36% apklaustu Omnitel abonentu laiko > "Asmenini" labiau nepatraukliu, nei patraukliu, o 19% - ji laiko labai > nepatraukliu, t.y. 55% abonentu nera juo patenkinti. > Jei is tu 55% bent puse detu "skersa" ant Omnio ir iseitu pas kita > operatoriu, tai riebus Zabulio snukis taip riaugteltu, kad net > atsisprasinet "atsiprasau, jei isizeidete" nebereiktu. > > Pats jau taip pasielgiau ir nuo kovo 31 mano 2 abonentai bus Teledemos > klientais, raginu visus nepatenkitus pasielgti analogiskai ( pas koki > operatoriu pereit - jusu reikalas, ne uz viena neagituoju, nes neteko but > ne vieno is ju klientu ). Sekmes ! > > Cia info kaip elgtis, jei norite iseiti is Omnio ir nenorite moketi JOKIU > NETESYBU ir JOKIU BAUDU ( jei dar yra tokiu, kurie to nezino ) > http://www.commonsense.lt/ > > O dabar i scena SLAPTASIS STRAIPSNIS :-) > > ------------------------------------------------------ > 2009 kovo men. 20 d. 16:52 Tyrimas: "Omnitel" planas "Asmeninis" 55 proc. > klientu nepatrauklus > http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=21091055 > > 36 proc. "Omnitel" klientu nauja plana "Asmeninis" laiko labiau > nepatraukliu, 19 proc. - labai nepatraukliu. Tuo tarpu labai patraukliu si > plana laiko vos 3 proc., o labiau patraukliu - 28 proc. bendroves klientu, > rodo "Omnitel" uzsakymu atliktas rinkos tyrimu bendroves "Spinter" > atliktas tyrimas. > > > I klausima, ka, ju manymu, "Omnitel" siulo siuo planu, 62 proc. atsake, > kad tai reiskia, jog jie gales kalbeti daugiau, 47 proc. mane, kad negales > sumazinti savo islaidu, 15 proc. laikesi nuomones, kad teks isleisti > daugiau, 11 proc. - kad teks isleisti maziau. > > Tyrimo duomenimis, 59 proc. klientu yra aisku, ka "Omnitel" siulo siuo > planu, 31 proc. - is dalies neaisku, o 10 proc. - visiskai neaisku. > > 62 proc. is atsakiusiuju, kad gavus laiska apie nauja plana liko > neaiskumu, tvirtino nesuprate, kas bus po to, 14 proc. neaisku, ka jam > reikia daryti, 13 proc. liko neaiskus paslaugos tarifas. > > DELFI primena, kad plano "Asmeninis" menesio mokestis ir uz ji suteikiamu > pokalbiu minuciu bei SMS skaicius nustatytas kiekvienam klientui > asmeniskai, atsizvelgus i jo 2008 m. vidutine menesio saskaita uz > vietinius pokalbius ir SMS zinutes. > > Bendroves tvirtinimu, i plano mokesti ieis daugiau kaip 50 proc. papildomu > vietiniu pokalbiu minuciu ir SMS zinuciu uz ta pacia suma, kuria klientas > sioms paslaugoms kas menesi vidutiniskai isleisdavo 2008-aisiais. > > >