Tema: Re: Nuostabusis Omnitel "Asmeninis" planas ( 55% klientu jis nepatrauklus ) + Delfi partneryste ( arba perkama zurnalistika )
Autorius: Unknown
Data: 2009-03-21 21:06:39
tiesa, pamirsau paminet, kad dar pries mineta "slaptaji" straipsni, Delfyje 
pasirode kitas:

2009 kovo mėn. 20 d. 12:32 Teisiama klientus apgavusi „Tele2“ atstovė

Ir sis straipsnis ne tik kad dar nenukeliavo i archyva, bet vis dar yra 1-os 
pagrindinio puslapio "IT Verslas" rubrikos vietoje :-D

Man atrodo, jog tai del to, kad straipsnelyje figuruoja zodziai "apgavusi 
„Tele2“ atstovė"

Sakykit, kaip manot, man turbut persekiojimo ir samokslu teorijos kurimo 
manija, tiesa ?  :-D


"Unknown" <aaa@aaa.com> wrote in message 
news:gq3d3u$r28$1@trimpas.omnitel.net...
> Apie "Asmenini" ir jo "privalumus" siame NG jau nekart diskutuota ...
> Buvo ne vienas straipsnelis ta tema ir Delfyje, pvz.:
>
> 2009 kovo men. 5 d. 16:41  Del mokejimo planu keitimo - "Omnitel" 
> nesutarimai su klientais
> 2009 kovo men. 12 d. 08:55  "Omnitel" rinkodaros slenksciai - teiseju 
> rankose
> 2009 kovo men. 13 d. 14:44  Daliai nepatenkintu "Omnitel" klientu liko dvi 
> dienos isvengti netesybu
> 2009 kovo men. 18 d. 09:56  Klientai bega - "Omnitel" gaudo
> 2009 kovo men. 19 d. 16:37  "Omnitel" prezidentas: atsiprasau, jei 
> isizeidete
>
> Visi sie straipsniai pasirodydavo Delfio pagrindiniame puslapyje, 
> sulaukdavo daugybes komentaru ir __palyginti greitai__ is pagrindinio 
> puslapio nukeliaudavo i "IT Verslas" rubrikos archyva. Na, bet, bet kuriuo 
> atveju jie pagrindiniame puslapyje isbudavo bent pusdieni ar diena ...
> Ir tuos straipsnius mes __vis dar__ galime perskaityti nueje i ta archyva
>
> http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/
>
> Pasirodo buvo dar vienas straipsnis, kuris sumuse visus GREITOJO SENEJIMO 
> rekordus - jis Delfyje atsirado
> 2009 kovo men. 20 d. 16:52, o jau 17:42 ( t.y. lygiai po 50 minuciu ) 
> parasytas sio straipsnio komentaras sako:
>
> "bbd, 2009 03 20 17:42
> idomu kodel straipsni uzkase negi p\onidebilai susirupino savo reputacija 
> pries tai ja susisike"
>
> Reiskia prireike TIK 50 minuciu, kad straipsnelis "pasentu" ir nukeliautu 
> i archyva.
> Toliau dar idomiau, po 21:08 valandos jis matyt dingo ir is archyvo, nes 
> sekantis komentaras parasytas 22:41 jau sako:
>
> "jo, geras, 2009 03 20 22:41
> delfis paslepe sita straipsni
> IT verslas skiltyje sito stripsnio nera :|"
>
> Ir is tikruju, to STRAIPSNIO ARCHYVE NERA, nors turint nuoroda, ji vis dar 
> galima rasti ( bent jau sio post'o rasymo metu ) - as pats apie ji irgi 
> suzinojau atsitiktinai, rades link'a kito panasaus straipsnio komentare.
> Ir tai, kad ji tikrai nuslepe ludija ir tai, jog kitiems straipniams 
> prirasyta po 350-600 komentaru, o sis "nabagelis" sulauke tik 29
>
> Kadangi toks "magiskas dingimas" sukelia motyvuotu minciu, kad Delfi 
> paprasciau nupirko ( juk Omnis deda savo flash'us su reklama ir pan. ), 
> todel jauciu pareiga jums pateikti ir straipsnio nuoroda ir pati 
> straipsni, jei jis kartais NETYCIA imtu ir visiskai dingtu is Delfio ( 
> t.y. net nuoroda jei nebeveiks ).
>
> Straipsnio reziume paprastas - net 36% apklaustu Omnitel abonentu laiko 
> "Asmenini" labiau nepatraukliu, nei patraukliu, o 19% - ji laiko labai 
> nepatraukliu, t.y. 55% abonentu nera juo patenkinti.
> Jei is tu 55% bent puse detu "skersa" ant Omnio ir iseitu pas kita 
> operatoriu, tai riebus Zabulio snukis taip riaugteltu, kad net 
> atsisprasinet "atsiprasau, jei isizeidete" nebereiktu.
>
> Pats jau taip pasielgiau ir nuo kovo 31 mano 2 abonentai bus Teledemos 
> klientais, raginu visus nepatenkitus pasielgti analogiskai ( pas koki 
> operatoriu pereit - jusu reikalas, ne uz viena neagituoju, nes neteko but 
> ne vieno is ju klientu ). Sekmes !
>
> Cia info kaip elgtis, jei norite iseiti is Omnio ir nenorite moketi JOKIU 
> NETESYBU ir JOKIU BAUDU ( jei dar yra tokiu, kurie to nezino )
> http://www.commonsense.lt/
>
> O dabar i scena SLAPTASIS STRAIPSNIS  :-)
>
> ------------------------------------------------------
> 2009 kovo men. 20 d. 16:52 Tyrimas: "Omnitel" planas "Asmeninis" 55 proc. 
> klientu nepatrauklus
> http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=21091055
>
>      36 proc. "Omnitel" klientu nauja plana "Asmeninis" laiko labiau 
> nepatraukliu, 19 proc. - labai nepatraukliu. Tuo tarpu labai patraukliu si 
> plana laiko vos 3 proc., o labiau patraukliu - 28 proc. bendroves klientu, 
> rodo "Omnitel" uzsakymu atliktas rinkos tyrimu bendroves "Spinter" 
> atliktas tyrimas.
>
>
> I klausima, ka, ju manymu, "Omnitel" siulo siuo planu, 62 proc. atsake, 
> kad tai reiskia, jog jie gales kalbeti daugiau, 47 proc. mane, kad negales 
> sumazinti savo islaidu, 15 proc. laikesi nuomones, kad teks isleisti 
> daugiau, 11 proc. - kad teks isleisti maziau.
>
> Tyrimo duomenimis, 59 proc. klientu yra aisku, ka "Omnitel" siulo siuo 
> planu, 31 proc. - is dalies neaisku, o 10 proc. - visiskai neaisku.
>
> 62 proc. is atsakiusiuju, kad gavus laiska apie nauja plana liko 
> neaiskumu, tvirtino nesuprate, kas bus po to, 14 proc. neaisku, ka jam 
> reikia daryti, 13 proc. liko neaiskus paslaugos tarifas.
>
> DELFI primena, kad plano "Asmeninis" menesio mokestis ir uz ji suteikiamu 
> pokalbiu minuciu bei SMS skaicius nustatytas kiekvienam klientui 
> asmeniskai, atsizvelgus i jo 2008 m. vidutine menesio saskaita uz 
> vietinius pokalbius ir SMS zinutes.
>
> Bendroves tvirtinimu, i plano mokesti ieis daugiau kaip 50 proc. papildomu 
> vietiniu pokalbiu minuciu ir SMS zinuciu uz ta pacia suma, kuria klientas 
> sioms paslaugoms kas menesi vidutiniskai isleisdavo 2008-aisiais.
>
>
>