Tema: Re: Nuostabusis Omnitel "Asmeninis" planas ( 55% klientu jis nepatrauklus ) + Delfi partneryste ( arba perkama zurnalistika )
Autorius: ttt
Data: 2009-03-23 07:09:59
> nesakau, kad "nusipirkes" ir taip pat laikau Delfi daugmaz nesalisku ( t.y. 
> publikuojanciu ivairius straipsnius, o ne i vienus vartus ), bet sikart ji 
> (Delfi) kazkas (Omnitel?) sugebejo paitakot ...

Pats sau priestarauji... "nesaliskas" ir "sugebejo paitakot". Jei 
nesaliskas, niekas nesugeba itakoti. Gal cia tas atvejis kai reikia 
pasiziureti i veidrodi ir susimastyti, kad ne pasauli reikia keisti o 
save?? :)

> Kito paaiskinimo stebuklingam straipsniu "pasalinimui" nesugalvoju. Gal si NG 
> skaito kas nors is Delfi darbuotoju ir galetu pakomentuot kaip toks 
> "dingimas" imanomas, jei tartume, jog tai nedaroma specialiai ?

Greiciausiai cia yra tokia smulkmena, kad tenai niekas net nesuprastu 
ko klausiama. Cia tas pats kas klausti Zabulio apie tai kokia saskaita 
omnitelis israse mano prosenelei kaime. O gal turi irodymu kad 
straipsniai reguliariai idedami ir is karto isimami? Arba kad tam apie 
tam tikrus dalykus delfyje spausdinami tik tendencingi straipsniai? Cia 
butu daug rimciau ir idomiau.


> O zinai kodel manau, kad Omnis paitakojo ?
> Todel, kad
>
> "Anot p. Zabulio, daugeliui klientu "Asmeninis" planas tiko, bet pati 
> bendrove nenumate kai kuriu aplinkybiu. ..."
>
> o stai apklausa parode, jog daugeliui sis planas netiko.
> Ir kas dabar neteisus ? Ar imones generalinis direktorius ar imones uzsakytas 
> tyrimas ?  Matyt sikart "neteisus" arba kaip tu sakai "nepatikimas" tyrimas, 
> nes Zabulis juk negali klysti arba meluoti, tiesa ?

Zabulis daro PRa ir tiek. Taciau neabejoju kad sitas tyrimas ji kaip 
imones vadova turetu labai dominti, nepasant to ka jis sneka viesai. O 
gal  tyrimas buvo darytas tik vidiniam omnitelio naudojimui?


> Esminis dalykas, ne % skaiciukai, o tai, kad juos nuslepe. Jei straipnis 
> tebebutu laisvai publikuojamas, tai ir mano post'o cia nebutu.
> Tiesiog apie ji suzinojau atsitiktinai ( aciu geriems zmonems imetusiems 
> link'a ), todel norejau juo "pasidalinti" su kitais, kuriems tai irgi idomu, 
> bet kurie nespejo jo perskaityt Delfyje per 50 minuciu, kurias jis ten buvo 
> skelbiamas :-)

Tai cia visiems ir taip aisku kad daugumai jis nepatinka. Cia tas pats 
kas padaryti tyrima ar kam nors patinka Vilniaus energijos politika 
tarifu atzvilgiu :)


> O del atsisakymo, tai jau - vakar pasirasiau su kitu operatorium. Dabar 
> miegosiu ramiai, nes pastarosiom naktim pabusdavau ispiltas salto prakaito 
> nuo kosmarisko sapno, kuriame surises rankas ir kojas, mane prievartaudavo 
> Omnitel'is. Ir prievartaudamas gasliu balsu snibzdedavo i ausi "mazuli, as 
> isanalizavau tavo poreikius ir zinau ko tau reikia"

jo, negalim mes be mobilaus rysio, nebegalim :DD Omnitelio panteros 
nesapnuoji? O gal keksa? :D


> Jei Omnis pasiulys geresnes salygas, tikiu, kad kleintai is jo nebegs arba 
> sugrys. Tik kol kas nesigirdi apie tuos gerinimus, be lemenimo
>
> ""Akivaizdu, kad kai kuriu klientu situacija pasikeite dramatiØkai. Tokiais 
> atvejais mes esame pasirenge ieØkoti individualiu sprendimu", - skaitytojams 
> teige p. Zabulis."
>
> Kur tie "individualus sprendimai" ? Kol kas is komentaru matosi, kad siulo 
> arba "asmenini" arba gaidiskus Bendravimas 1/2/3/4 su sujungimo mokesciu.


Individualus sprendimas turi buti paskelbtas spaudoje? omnitelis jau 
eile metu skelbia vienus tarifus, o po to naudodami telemarketinga 
siulo visai kitus tarifus. Cia kaip su maximu akcijom. As pastaruoju 
metu jau sunkiai pamenu ka pirkau be akcijos.. Taip ir su mobiliu 
rysiu, nors esu eilinis klientas. Na jei tokia lietuvoje rinkodara, tai 
reikia prisitaikyti ir tiek.

> Vienu zodziu iseinantieji 
> galbut pades pagerinti salygas liekantiems.

turbut to ir siekama :)