legaliai nepasiusi, juk pasirasei sutarti. Jei nebesinaudoji, tai jau tavo, o ne teo kalte. Kitas dalykas jei butu nekokybiska paslauga, gedimai ir tt tada gal ir galetum gincytis. Dabar geriausias variantas rasti draugu, pazystamu, kas nori zebro ir perrasyt interneta ant ju (jei rasi tokiu, kuriems dzin ant naujiems klientams teikiamu nuolaidu) "Arturas langucentras.lt" <arturas@langucentras.lt> wrote in message news:h3j4pj$tem$1@trimpas.omnitel.net... > > > > Su salyga kad nebesinaudoju Teo netu o liko dar 3 men iki sutarties > pabaigos, o nuolaidu kaip ir suteike uz 2000 lt (pvz plano mokesciui ir > pan) ir lb noretu susigrazinti :): Iskilo klausimas :) > > Kaip Teo legaliai pasiusti? > > Matyt aktuali tema :) > > > > > > 36. Sutarties nutraukimas Kliento iniciatyva ar del Kliento kaltes arba > konkrecios uzsakytos Paslaugos atsisakymas neatleidzia Kliento nuo > pareigos atsiskaityti su TEO uz jam suteiktas Paslaugas iki Sutarties > nutraukimo ir (ar) Paslaugos atsisakymo dienos ir pagal Taisykliu 7.7 > punkto isipareigojimus, jis turi grazinti TEO suteikta/perduota galine > iranga, jei ji Klientui buvo perduota/suteikta. Jei nera pasibaiges > Trumpiausias naudojimosi Paslauga laikotarpis - Klientas turi sumoketi > Trumpiausio naudojimosi Paslauga laikotarpiu suteiktas nuolaidas (jei sis > laikotarpis buvo pratestas - nuo pratesimo termino pradzios, isskyrus > papildomai nustatytus Trumpiausio naudojimosi paslauga laikotarpius), > visus mokescius, susijusius su faktiskai suteiktomis Paslaugomis, taip pat > Paslaugos idiegimo ar irangos mokescius (jei tokie nebuvo sumoketi) ir > atlyginti kitas TEO islaidas, kurias TEO, noredama ivykdyti Sutarti, > turejo iki pranesimo apie Sutarties nutraukima gavimo is Kliento dienos. > > > -- > Arturas > Kontaktai: > Skype: Swingline.lt > email: arturas@langucentras.lt > Tel.: +370 605 10000 >