Tema: Re: Atsikratyti Teo :)))))))))))
Autorius: zvaigzdut
Data: 2009-07-19 11:21:53
TV priedelio kaina cia tokia. Seniau budavo taip ir parasyta, bet jei kai 
nutraukdavo sutarti, tai ta priedeli grazindavo - nebudavo teo kaip ta 
mokesti paimt. Dabar padare taip, kad cia ne uz priedeli, bet "aktyvavimo 
mokestis jei neisbuni 3 metu".Cia tipo suteikta nuolaida tokia
"Arturas langucentras.lt" <arturas@langucentras.lt> wrote in message 
news:h3tbuo$h3n$1@trimpas.omnitel.net...
> aBBBsurdas 600 uz ka?
> orinis mokestis?
>
>
> "boruziukas" <nermailo@nertikrai.lt> wrote in message 
> news:h3p7cf$jpv$1@trimpas.omnitel.net...
>> nelabai suprantu, tipo tik nuo 2008-07 pakeite ir supazindino su visom 
>> kainom?
>> mano GALA imta 2008-04 ir ten YRA PARASYTA AKTYVAVIMO MOKESTIS ~600 LT, 
>> SUTAIKIAMA NUOLAIDA UZ 36 MEN SUTARTI 100%, JEI NUTRAUKSIU SUTARTI - 
>> TURESIU SUSIMOKET.
>>
>> tai kaip cia yra? o jei pas ka nebus tokiu kainu nurodytu sutarty - gali 
>> nutraukt zmogus taip is niekur nieko? :)
>> teko dirbti teo pries kokius 3 metus ir kiek atsimenu sutartyse visada 
>> dedavo varnyte, kad nuolaida 100%, 50% ar kokia ten dar suteikiama
>>
>> "Arturas langucentras.lt" <arturas@langucentras.lt> wrote in message 
>> news:h3o8i3$364$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> VALSTYBINE VARTOTOJU TEISIU APSAUGOS TARNYBA
>>>
>>> NUTARIMAS
>>>
>>>
>>>
>>> DEL AB "TEO LT" DAUGIAKANALES TELEVIZIJOS PASLAUGU TEIKIMO
>>>
>>> SUTARTIES PRIVATIEMS KLIENTAMS IR DAUGIAKANALES TELEVIZIJOS
>>>
>>> PASLAUGU TEIKIMO TAISYKLIU
>>>
>>>
>>>
>>>                            2008 m. liepos 16 Nr. 10-167
>>>
>>>                             Vilnius
>>>
>>>
>>>
>>> Valstybines vartotoju teisiu apsaugos tarnybos komisija (toliau - 
>>> Komisija), susidedanti is Valstybines vartotoju teisiu apsaugos tarnybos 
>>> direktoriaus Felikso Petrausko (komisijos pirmininkas), 1. e. 
>>> direktoriaus pavaduotojo pareigas Ziviles Kazakevicienes, 1. e. 
>>> direktoriaus pavaduotojo pareigas Algirdo Romeikos, Maisto produktu, 
>>> turizmo ir rekreaciniu paslaugu departamento direktores Editos Bishop, 
>>> Ekonominiu interesu departamento direktoriaus Mareko Maciulskio, Turizmo 
>>> ir atlygintinu paslaugu skyriaus vedejos Solveigos Kuzienes, Ne maisto 
>>> prekiu ir paslaugu skyriaus vedejo Edvino Pabrinkio, vadovaudamasi 
>>> Vartotoju teisiu apsaugos istatymo (Zin. 1994, Nr. 94-1883; 2007, Nr. 
>>> 12-488) 12 straipsnio 1 dalies 6 punktu, isnagrinejo vartotojo (duomenys 
>>> neskelbtini) 2008-06-09 prasymu, vartotojo (duomenys 
>>> neskelbtini)2008-06-16 prasymu ir vartotojo (duomenys neskelbtini) 
>>> 2008-07-01 prasymu pateiktas AB "TEO LT" daugiakanales televizijos 
>>> paslaugu teikimo sutartis privatiems klientams bei daugiakanales 
>>> televizijos paslaugu teikimo taisykles nesaziningu salygu poziuriu.
>>>
>>>
>>>
>>> Komisija nustate:
>>>
>>> 1.. Valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba 2008-06-17 gavo 
>>> (duomenys neskelbtini) 2008-06-09 prasyma del AB "TEO LT" daugiakanales 
>>> televizijos paslaugu teikimo sutarties privatiems klientams ir 
>>> daugiakanales televizijos paslaugu teikimo taisykliu nesaziningu salygu.
>>>
>>> 2.            Valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba 2008-06-17 
>>> gavo (duomenys neskelbtini) 2008-06-16 prasyma del AB "TEO LT" 
>>> daugiakanales televizijos paslaugu teikimo sutarties privatiems 
>>> klientams ir daugiakanales televizijos paslaugu teikimo taisykliu 
>>> nesaziningu salygu.
>>>
>>> 3.            Valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba 2008-07-02 
>>> gavo (duomenys neskelbtini) 2008-07-01 prasyma del AB "TEO LT" 
>>> daugiakanales televizijos paslaugu teikimo sutarties privatiems 
>>> klientams ir daugiakanales televizijos paslaugu teikimo taisykliu 
>>> nesaziningu salygu.
>>>
>>> 4.            Valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnybai pateiktos AB 
>>> "TEO LT" daugiakanales televizijos paslaugu teikimo sutartys privatiems 
>>> klientams (toliau - Sutartys) ir daugiakanales televizijos paslaugu 
>>> teikimo taisykles (toliau - Taisykles) yra analogiskos, todel Valstybine 
>>> vartotoju teisiu apsaugos tarnyba pagal kompetencija pasisako del 
>>> pateiktu AB "TEO LT" Sutarciu ir ju priedu - Taisykliu nesaziningu 
>>> salygu taikymo.
>>>
>>>
>>>
>>> Komisija konstatuoja:
>>>
>>> 1. Pagal Civilinio kodekso (Zin., 2000, Nr. 74-2262) 1.39 straipsni 
>>> vartojimo sutartimi yra laikoma sutartis del prekiu ar paslaugu 
>>> isigijimo, kuria fizinis asmuo (vartotojas) su prekiu ar paslaugu 
>>> pardaveju (tiekeju) sudaro su vartotojo verslu ar profesija nesusijusiu 
>>> tikslu, t.y. vartotojo asmeniniams, seimos, namu ukio poreikiams 
>>> tenkinti. Vartotoju (duomenys neskelbtini) pateiktos AB "TEO LT" 
>>> Sutartys ir Taisykles kartu yra vartojimo sutartys, parengtos pagal 
>>> standartines salygas. Pagal Civilinio kodekso 6.185 straipsnio 1 dali, 
>>> standartinemis laikomos salygos, kurias bendram nevienkartiniam 
>>> naudojimui is anksto parengia viena salis nederindama ju su kita salimi 
>>> ir kurios be derybu su kita salimi taikomos sudaromose sutartyse. 
>>> Pateiktoms Sutartims bei Taisyklems taikomos Civilinio kodekso 
>>> nuostatos.
>>>
>>> 2.  Civilinio kodekso 6.188 straipsnyje numatyta, kad bet kuri pardavejo 
>>> ar paslaugu teikejo ir vartotojo sudarytos prekiu pirkimo-pardavimo ar 
>>> paslaugu teikimo sutarties salyga (kuri nebuvo aptarta individualiai) 
>>> gali buti pripazinta nesazininga vartotojo atzvilgiu, jeigu ji priesinga 
>>> geros valios reikalavimams ir sudaro salygas pardavejo ar paslaugu 
>>> teikejo ir vartotojo abipusiu teisiu ir pareigu nelygybei vartotojo 
>>> nenaudai. Minetame teises akte yra pateiktas pavyzdinis sarasas 
>>> standartiniu sutarties salygu, kurias istatymas laiko nesaziningomis 
>>> vartotojams.
>>>
>>> 3.   Taisykliu 5.10 punkte nustatyta, kad "Klientui pageidaujant, Iranga 
>>> uz papildoma mokesti idiegia TEO."
>>>
>>> Taisykliu 6.10 punkte nurodyta AB "TEO LT" pareiga "Klientui 
>>> pageidaujant, uz papildoma uzmokesti pateikti detalia informacija apie 
>>> suteiktas Paslaugas."
>>>
>>> Taisykliu 7.7 punkte nurodyta, kad "Uz Paslaugos teikimo vietos 
>>> pakeitima Klientas sumoka vienkartini TEO nustatyta mokesti."
>>>
>>> Taisykliu 39 punkte nustatyta, kad "Ne del TEO kaltes atsisakius 
>>> uzsakytu Paslaugu iki siu Paslaugu teikimo pradzios, Klientas privalo 
>>> sumoketi Paslaugu aktyvavimo mokesti (jei toks mokestis nebuvo 
>>> sumoketas), jeigu toks mokestis Paslaugu uzsakymo diena buvo 
>>> nustatytas."
>>>
>>> Auksciau minetuose Taisykliu punktuose numatyta, kad uz papildoma 
>>> mokesti AB "TEO LT" gali idiegti iranga, vartotojas turi sumoketi 
>>> vienkartini mokesti uz paslaugos teikimo vietos pakeitima, papildoma 
>>> uzmokesti uz pateikiama detalia informacija, paslaugu aktyvavimo 
>>> mokesti, taciau Taisyklese nera nurodyta, kur paslaugu gavejas gali 
>>> susipazinti su siais mokesciais, kokio jie dydzio ar kaip 
>>> apskaiciuojami.
>>>
>>> Taisykliu 8.1 punkte nustatyta AB "TEO LT" teise "savo iniciatyva 
>>> vienasaliskai pakeisti Paslaugu tarifus ir (arba) Taisykliu salygas, 
>>> taip pat TV paslaugu ir (arba) programu paketa siose Taisyklese 
>>> nustatytais terminais ir budu apie tai informavus Klienta". Pazymetina, 
>>> kad informavimo terminas bei budas nustatytas tik Taisykliu 6.7 punkte, 
>>> kuriame nurodoma, kad
>>> AB "TEO LT" isipareigoja "pries 7 (septynias) dienas informuoti Klienta 
>>> interneto svetaineje http://www.sala. lt ir (arba) GALA TV informacineje 
>>> programoje apie Paslaugu tarifu ir/ar TV paslaugu programu paketo 
>>> pasikeitima <...>." Minetame punkte numatyta paslaugu teikejo pareiga 
>>> informuoti paslaugu gaveja tik apie paslaugu tarifu ir/ar TV paslaugu 
>>> programu paketo pasikeitima, taciau nei siame punkte, nei kitose 
>>> Taisykliu nuostatose nera nurodyta paslaugu teikejo pareiga informuoti 
>>> paslaugu gaveja apie Taisykliu salygu pakeitimus. Pazymetina, kad 
>>> Taisykliu salygos gali buti pakeistos ne tik keiciant teikiamu paslaugu 
>>> tarifus ar programu paketus, taciau ir kitas nuostatas.
>>>
>>> Tokiu budu, Taisykliu 5.10, 6.10, 7.7, 8.1 ir 39 punktai ipareigoja 
>>> vartotoja vykdyti sutarties salygas, su kuriomis jis neturejo realios 
>>> galimybes susipazinti iki sutarties sudarymo, be teises ju atsisakyti.
>>>
>>> 4.   Taisykliu 37 punkte nustatyta: "Klientas per 2 (du) menesius nuo 
>>> Paslaugu teikimo pradzios gali atsisakyti Paslaugu, ispejes TEO rastu, 
>>> jei TEO teikia nekokybiska Paslauga. "
>>> Minetame Taisykliu punkte itvirtinta paslaugu gavejo teise nutraukti 
>>> sutarti, kai paslaugu teikejas teikia nekokybiska paslauga, taciau tokia 
>>> teise suteikiama tik pirmus du menesius. Is to seka, kad po 2 menesiu 
>>> paslaugu gavejas jau nebegales nutraukti sutarties Taisykliu 37 punkte 
>>> itvirtintomis salygomis net ir tuo atveju, jei teikiamos paslaugos yra 
>>> nekokybiskos ir nepateisina paslaugu gavejo teisetu lukesciu. 
>>> Pazymetina, kad Civilinio kodekso 6.200 straipsnio 1 dalyje itvirtinta 
>>> sutarties saliu pareiga vykdyti sutarti tinkamai ir saziningai. Pagal to 
>>> paties teises akto 6.205 straipsni sutarties neivykdymu laikomos bet 
>>> kokios is sutarties atsiradusios prievoles neivykdymas, iskaitant 
>>> netinkama ivykdyma ir ivykdymo termino praleidima. O Civilinio kodekso 
>>> 6.217 straipsnio 1 dalyje itvirtinta sutarties salies teise nutraukti 
>>> sutarti, jeigu kita salis sutarties neivykdo ar netinkamai ivykdo ir tai 
>>> yra esminis sutarties pazeidimas. To paties straipsnio 2 dalyje 
>>> nurodyta, kad nustatant, ar sutarties pazeidimas yra esminis, ar ne, 
>>> turi buti atsizvelgiama, be kita ko, i tai, ar nukentejusi salis is 
>>> esmes negauna to, ko tikejosi is sutarties, isskyrus atvejus, kai kita 
>>> salis nenumate ir negalejo protingai numatyti tokio rezultato. 
>>> Pazymetina, kad vartotojas sudarydamas sutarti su paslaugu teikeju ir 
>>> mokedamas uz jas tikisi kokybisku paslaugu ar bent ne zemesniu uz 
>>> vidutine kokybe paslaugu. AB "TEO LT" Taisykliu 6.4 punktu taip pat 
>>> isipareigoja "uztikrinti teikiamu Paslaugu kokybe". Taigi, Taisykliu 37 
>>> punkto nuostatos apriboja vartotojo teises, susijusias su paslaugu 
>>> teikeju, kai pastarasis visiskai ar is dalies neivykdo ar netinkamai 
>>> ivykdo bet kokius sutartyje numatytus isipareigojimus.
>>>
>>> 5. Taisykliu 38 punkte nurodyta, kad "Jei Klientas nesutinka su Paslaugu 
>>> tarifu padidinimu ir (arba) su Taisykliu pakeitimu, is esmes bloginanciu 
>>> Kliento padeti, jis turi teise atsisakyti Paslaugu <...>." Minetu 
>>> Taisykliu punktu paslaugos gavejui suteikiama teise atsisakyti teikiamu 
>>> paslaugu tik tokiu atveju, jei tarifu ar Taisykliu pakeitimai is esmes 
>>> blogina paslaugos gavejo padeti. Taciau Taisyklese nera apibrezta, ka 
>>> reiskia "is esmes bloginanciu Kliento padeti". Tai vertinamoji savoka, 
>>> leidzianti paslaugos teikejui piktnaudziauti savo teise. Gali 
>>> susiklostyti situacija, kai paslaugu tarifai bus padidinti, taciau ne 
>>> taip zymiai, kad is esmes pablogintu paslaugu gavejo padeti, taciau ir 
>>> tokiu atveju turi buti vartotojui suteikiama teise atsisakyti paslaugu. 
>>> Taisykliu 38 punkto nuostatos paslaugu teikejui suteikia teise paslaugu 
>>> teikimo metu vienasaliskai padidinti ju kaina be vartotojo teises 
>>> atsisakyti sutarties.
>>>
>>>
>>>
>>> Komisija, vadovaudamasi Vartotoju teisiu apsaugos istatymo 12 straipsnio 
>>> 1 dalies 6 punktu, 32 straipsnio 2 dalimi, nutaria:
>>>
>>> 1. Pripazinti, kad Taisykliu 5.10, 6.10, 7.7, 8.1 ir 39 punktai atitinka 
>>> Civilinio kodekso 6.188 straipsnio 2 dalies 9 punkto sutarciu 
>>> nesaziningu salygu nustatymo kriteriju, t. y. ipareigoja vartotoja 
>>> vykdyti sutarties salygas, su kuriomis jis neturejo realios galimybes 
>>> susipazinti iki sutarties sudarymo, be teises ju atsisakyti.
>>>
>>> 2. Pripazinti, kad Taisykliu 37 punktas atitinka Civilinio kodekso 6.188 
>>> straipsnio 2 dalies 2 punkto sutarciu nesaziningu salygu nustatymo 
>>> kriteriju, t. y. panaikina ar apriboja vartotojo teises, susijusias su 
>>> paslaugu teikeju, kai paslaugu teikejas visiskai ar is dalies neivykdo 
>>> ar netinkamai ivykdo bet kokius sutartyje numatytus isipareigojimus.
>>>
>>> 3. Pripazinti, kad Taisykliu 38 punktas atitinka Civilinio kodekso 6.188 
>>> straipsnio 2 dalies 12 punkto sutarciu nesaziningu salygu nustatymo 
>>> kriteriju, t. y. suteikia teise paslaugu teikejui paslaugu teikimo metu 
>>> vienasaliskai padidinti ju kaina be vartotojo teises atsisakyti 
>>> sutarties, jeigu galutine kaina yra didesne uz sutartyje nustatyta.
>>>
>>> 4. Pasiulyti AB "TEO LT" per 14 dienu nuo Valstybines vartotoju teisiu 
>>> apsaugos tarnybos pasiulymo gavimo dienos pakeisti, panaikinti ar 
>>> netaikyti Taisykliu 5.10, 6.10, 7.7, 8.1, 37, 38 ir 39 punktuose 
>>> nustatytu salygu sudarant sutartis su vartotojais.
>>>
>>> Jeigu AB "TEO LT" neivykdys Valstybines vartotoju teisiu apsaugos 
>>> tarnybos pasiulymo per 14 dienu nuo jo gavimo dienos. Valstybine 
>>> vartotoju teisiu apsaugos tarnyba, vadovaudamasi Vartotoju teisiu 
>>> apsaugos istatymo 32 straipsnio 2 dalimi, kreipsis i teisma su ieskiniu 
>>> del tokiu salygu pripazinimo negaliojanciomis ar pakeitimo.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Direktorius Feliksas Petrauskas
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ___________________________________________
>>>
>>>
>>>
>>> AB "TEO LT" atsizvelge i 2008-07-16 nutarimo Nr. 10-167 "Del AB "TEO LT" 
>>> daugiakanales televizijos paslaugu teikimo sutarties privatiems 
>>> klientams bei daugiakanales televizijos paslaugu teikimo taisykliu" 
>>> pasiulymus ir pakeite Taisykliu salygas, kurios 2008-07-16 nutarimu Nr. 
>>> 10-167 buvo pripazintos kaip atitinkancios sutarciu nesaziningu salygu 
>>> nustatymo kriterijus.
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>