Turėsime raumeny. Durniausia tai, kad, kaip dažniausiai, tokioje ekstremlaioje situacijoje, įvykio dalyviai elgiasi kaip neturėtų elgtis: aš kirtau per standžius ir spaudžiau garsinį signalą, pacaniukas kaip įbestas stovėjo vietoj ir žvelgė stiklinėm akim į artėjantį šarvuotį gediminą. Dar kažkurią sekundės dalį pralėkė mintis sukti į dešinį šoną, lipti ant šaligatvio ar į stulpą montuotis. Bet dešinėje metalinis atitvėrimas ir žmonių kučia, o prie stulpo irgi pilna liaudies. Iš kitos pusės, galvoju, gerai,kad tas mazgis toliau nenubėgo. Nes antroj juostoj važiavo VOLVO, tai ji net nestabdė, kai ėjo, taip ir nuėjo. -- tomuco "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hfr0lj$thr$1@trimpas.omnitel.net... > Jei per pereja bego - tai irodyti nera labai sunku. Yra kelios > technologijos - ganetinai nesudetingos. Jei visos rodo,kad bego - neturetu > bu dideliu problemu (pabreziu - dideliu, nes mazu tai jau bus pilnos > kelnes). Tik aisku svarbu nepasimest po ivykio - maksimaliai fiksuot viska > paciam ir reikalauti, kad viskas (pabreziu - viskas) ivykio schemoje. Tai > apima (siuo atveju), bet neapsiriboja: > > Tikslus laikas, > Dalyviu skaicius (pestieji gal keli buvo), > Padangu tipas ir protektoriaus gylis, > TP apgadinimai, > Zymes ant TP purvo, > Transporto padetis - bent dvieju tasku pririsimas prie stacionariu > objektu, > Asmens daiktu ant zemes pavadinimas ir vieta - ne policininko patepliotas > blynas, o centimetru tikslumu, su tu daiktu sugadinimais ir kaip > (pervaziuota automobilio, suduzes, etc) > Automobilio detales - kokios ir kokioje vietoje - kaip sugadintos > Liudininkai - vardas, pavarde, telefonas. Kad galima tokiu atveju praeit > su lievais liudininkais pamirskit - ryzos kumeles sapnas. > Tiksli eismo vietos schema - iskaitant saligatvius ir kelkrasciuose > stovincius objektus (zenklai, medziai, siuksliu konteineriai, etc.) > Pesciojo apranga ir sugadinimai ant jos, aksesuaru sugadinimai (pvz - > suduzes laikrodis), > Stabdymo zymes - ne vien tik ju ilgis kaip paprastai pas mus matuoja, bet > priristas prie stacionariu objektu startas, pabaiga, ryskejimo kryptis, > matomu stabdymo dryziu kiekis, atstumas nuo stabdymo juostu pabaigos iki > automobilio. Jei stabdyta ant sniego ir sninga, kol atvaziuos policija > imam ish vaistineles ta patiesaliuka nabastikui ar kokia kita priemone ir > uzdengiam vezes. > Jei pestysis po ivykio nejuda - uzfiksuoti kur guli, kokia kryptimi. > Paprasyt, kad tai atsimintu liudininkas. > > Nu ir visa kita - ijungiam klajokliu tautos rezima - "dainuoju apie viska > ka matau". Jei ivykis tamsiu paros metu - atvaziuot kita diena ir > uzfiksuot viska, ko nepastebejai. > > > > > > > > "Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų > news:hfqv04$qlv$1@trimpas.omnitel.net... >> Butum kaltas ir gausiai mastytum kaip ishsivartyt, ir sumazhint nuo kokiu >> 10 iki kokiu 5 neturtine zhala. Irodyk, kad jis per raudona bego, jei >> kameros nera. Liudininkai - liudininku pamenu nesunku rast budavo kokiu >> tik reik. Butum nusikaltelis, kaip kad teisingai Kedas sako. >> >> "tomuco" <tomuco@inbox.lt> wrote in message >> news:hfqauj$o02$1@trimpas.omnitel.net... >>> Šiandien, važiuodamas į darbą, pėsčiųjų perėjoj vos nenukaliau mokinuko. >>> Jis, panimajiš, bėgo nuo draugo. O kad per raudoną į gatvę išlėkė, tai >>> gyliai px. Gerai, kad viskas gerai baigėsi, bet baimės buvo pilnos >>> kelnės. >>> -- >>> tomuco >>