Shkias pestysis po ivykio nejuda, o lakstoma ieskot liudininku ? :) TEORISKAI gal ir nieko, bet praktiskai ar ne vairuotojo pareiga rupintis suzeistuoju butu ? Na dar pridedam soko faktoriu, kuris galiotu ne tik nukentejusiam, bet ir vairuotojui (na bent jau manau ne kiekvienas saltais nervais i tai ziuretu), todel nezinau ar iseitu taip paprastai visa sita procedura atlikt... Nors jauciu reiks issisaugot instrukcijas ir veziotis :) "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hfr0lj$thr$1@trimpas.omnitel.net... > Jei per pereja bego - tai irodyti nera labai sunku. Yra kelios > technologijos - ganetinai nesudetingos. Jei visos rodo,kad bego - neturetu > bu dideliu problemu (pabreziu - dideliu, nes mazu tai jau bus pilnos > kelnes). Tik aisku svarbu nepasimest po ivykio - maksimaliai fiksuot viska > paciam ir reikalauti, kad viskas (pabreziu - viskas) ivykio schemoje. Tai > apima (siuo atveju), bet neapsiriboja: > > Tikslus laikas, > Dalyviu skaicius (pestieji gal keli buvo), > Padangu tipas ir protektoriaus gylis, > TP apgadinimai, > Zymes ant TP purvo, > Transporto padetis - bent dvieju tasku pririsimas prie stacionariu objektu, > Asmens daiktu ant zemes pavadinimas ir vieta - ne policininko patepliotas > blynas, o centimetru tikslumu, su tu daiktu sugadinimais ir kaip > (pervaziuota automobilio, suduzes, etc) > Automobilio detales - kokios ir kokioje vietoje - kaip sugadintos > Liudininkai - vardas, pavarde, telefonas. Kad galima tokiu atveju praeit su > lievais liudininkais pamirskit - ryzos kumeles sapnas. > Tiksli eismo vietos schema - iskaitant saligatvius ir kelkrasciuose > stovincius objektus (zenklai, medziai, siuksliu konteineriai, etc.) > Pesciojo apranga ir sugadinimai ant jos, aksesuaru sugadinimai (pvz - > suduzes laikrodis), > Stabdymo zymes - ne vien tik ju ilgis kaip paprastai pas mus matuoja, bet > priristas prie stacionariu objektu startas, pabaiga, ryskejimo kryptis, > matomu stabdymo dryziu kiekis, atstumas nuo stabdymo juostu pabaigos iki > automobilio. Jei stabdyta ant sniego ir sninga, kol atvaziuos policija imam > ish vaistineles ta patiesaliuka nabastikui ar kokia kita priemone ir > uzdengiam vezes. > Jei pestysis po ivykio nejuda - uzfiksuoti kur guli, kokia kryptimi. > Paprasyt, kad tai atsimintu liudininkas. > > Nu ir visa kita - ijungiam klajokliu tautos rezima - "dainuoju apie viska ka > matau". Jei ivykis tamsiu paros metu - atvaziuot kita diena ir uzfiksuot > viska, ko nepastebejai. > > > > > > > > "Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų > news:hfqv04$qlv$1@trimpas.omnitel.net... >> Butum kaltas ir gausiai mastytum kaip ishsivartyt, ir sumazhint nuo kokiu >> 10 iki kokiu 5 neturtine zhala. Irodyk, kad jis per raudona bego, jei >> kameros nera. Liudininkai - liudininku pamenu nesunku rast budavo kokiu >> tik reik. Butum nusikaltelis, kaip kad teisingai Kedas sako. >> >> "tomuco" <tomuco@inbox.lt> wrote in message >> news:hfqauj$o02$1@trimpas.omnitel.net... >>> Šiandien, važiuodamas į darbą, pėsčiųjų perėjoj vos nenukaliau mokinuko. >>> Jis, panimajiš, bėgo nuo draugo. O kad per raudoną į gatvę išlėkė, tai >>> gyliai px. Gerai, kad viskas gerai baigėsi, bet baimės buvo pilnos >>> kelnės. >>> -- >>> tomuco >>