Tema: Re: Policijos fotosesija kieme
Autorius: VNO
Data: 2010-10-20 23:35:54
statymas ant zoles tai tokai zaraza -vienas pastato ir visi isidrasina :)
o kas del vandalizmo ir vagysciu - perki masina, turi tureti galimybe ir kitais dalykais pasirupinti.
casco, privalomas ,parkingas.
ar tik ne Japonijoje perkant msina turi tureti savo parkinga - kitaip masinos isigyti negali.
grieztai gal, bet taip yra.

VNO