taip, čia geras pataisymas. Jeigu sutartyje, kurios nieks nėra matęs, nenurodyta, kad klientas privalo siuntas grąžinti per nurodytą laikotarpį, antraip jos laikomos priimtomis. Bet pamėginti galima "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:ihomaf$rb1$1@trimpas.omnitel.net... > Am 26.01.2011 09:25, schrieb ALORA: > isas toliau siunčiamas siuntas grąžinkit registruotu paštu atgal >> neišpakuotas, nes greičiausiai dar ilgai siuntinės, kol bus "tvarkomi >> dokumentai". > > Ir mokėti? Šiaip jau, norint tokiu atveju užsitikrinti, kad vėliau nesugalvos ko nors dar prisiūti, užtenka parašyti > laišką-pareikalavimą _savo sąskaita_ atsiimti neužsakinėtas prekes, pasižadant jas saugoti, kiek ten priklauso pagal įstatymą, ar > ne 6 savaites. > > Realiai tai, kiek žinau, tokie lochotronai tų siuntų neatsiima ir griežtus piliečius (ta prasme, mokančius parašyti tinkamą > laišką) palieka ramybėj - neapsimoka jiems.