Turejau zebra sviesolaidini interneta, sutartis buvo 2 metams. Ant dienu sutartis baigiasi. Skambino Teo ir siulo pratesti sutarti su 15-20 % nuolaida menesiniam abonementui. Paziurejau ju internetiniame puslapyje - jie siulo akcija ir patrauklesnes nuolaidas negu man siulo. Sakau, tai man prasom va sita akcija pritaikyti ir gyvenam visi laimingi toliau. Sako, ne - sita akcija tik naujiems klientams. Tai jomajo, jei mano sutartis pasibaigia ir sakykim as ju paslaugomis nebesinaudoju bet pora dienu, tai as jau tikrai nebesu ju klientas, tad kodel manes negalima laikyti nauju klientu ir taikyti tos akcijos? Sakykim as jeigu is karto pratesiu sutarti, gal manes ir negalima laikyti nauju klientu (nors velgi - kodel? Nes jei pasibaige sutartis, "pasibaige" ir klientas). Idomu tai, kad jei as padarau poros dienu pertrauka, tai nieko neprarandu, tik interneto nebuvima, nes pajungimas (aktyvinimo mokestis) nemokamas pagal ta akcija. Nebent ten privaloma belaidi modema isigyti :) (nes tipo naujas klientas).