ar tos akcijos aprasyme nera nurodyta, kad klientas turi buti naujas, niekada nesinaudojes TEO paslaugomis? "D" <nera@mailo.com> wrote in message news:ihkoac$l46$1@trimpas.omnitel.net... > Turejau zebra sviesolaidini interneta, sutartis buvo 2 metams. Ant dienu > sutartis baigiasi. > Skambino Teo ir siulo pratesti sutarti su 15-20 % nuolaida menesiniam > abonementui. > Paziurejau ju internetiniame puslapyje - jie siulo akcija ir patrauklesnes > nuolaidas negu man siulo. Sakau, tai man prasom va sita akcija pritaikyti > ir gyvenam visi laimingi toliau. Sako, ne - sita akcija tik naujiems > klientams. > Tai jomajo, jei mano sutartis pasibaigia ir sakykim as ju paslaugomis > nebesinaudoju bet pora dienu, tai as jau tikrai nebesu ju klientas, tad > kodel manes negalima laikyti nauju klientu ir taikyti tos akcijos? > > Sakykim as jeigu is karto pratesiu sutarti, gal manes ir negalima laikyti > nauju klientu (nors velgi - kodel? Nes jei pasibaige sutartis, "pasibaige" > ir klientas). Idomu tai, kad jei as padarau poros dienu pertrauka, tai > nieko neprarandu, tik interneto nebuvima, nes pajungimas (aktyvinimo > mokestis) nemokamas pagal ta akcija. Nebent ten privaloma belaidi modema > isigyti :) (nes tipo naujas klientas). > > >