pries metus cia postinau ta tema uzmaciau akcija (pasirasai sutarti dviem metams, moki uz vienus) - o manoji kaip tik baiginejosi. einu i teo uzsakinet paslaugos - sako 'nu nu nu, zinom jus gudrucius - cia tik naujiems klientams'. Atsidarau akcijos salygas - o gi nei zodeliu neuzsiminta apie naujus klientus. Einu pas juos su atprintinta sutartimi ir issikovoju savo. Ta pacia diena sutarties salygos zebra svetaineje pakoreguojamos ir idedamas punktas 'akcija galioja namu ukiams, kuriuose sutarties sudarymo diena nebuvo teo paslaugu pajungtu'. Aisku, tai nesutrukde mano kolegai menesiu veliau pasinaudoti ta pacia akcija - tiesiog nutrauke sutarti (atejo teo inzinierius ir laidus istrauke is komutatoriaus), o po to imant zebra+gala susimokejo 50Lt uz pajungima. Tik va - sis kuklus procesiukas uztruko 2 menesius. "D" <nera@mailo.com> wrote in message news:ihkoac$l46$1@trimpas.omnitel.net... > Turejau zebra sviesolaidini interneta, sutartis buvo 2 metams. Ant dienu > sutartis baigiasi. > Skambino Teo ir siulo pratesti sutarti su 15-20 % nuolaida menesiniam > abonementui. > Paziurejau ju internetiniame puslapyje - jie siulo akcija ir patrauklesnes > nuolaidas negu man siulo. Sakau, tai man prasom va sita akcija pritaikyti > ir gyvenam visi laimingi toliau. Sako, ne - sita akcija tik naujiems > klientams. > Tai jomajo, jei mano sutartis pasibaigia ir sakykim as ju paslaugomis > nebesinaudoju bet pora dienu, tai as jau tikrai nebesu ju klientas, tad > kodel manes negalima laikyti nauju klientu ir taikyti tos akcijos? > > Sakykim as jeigu is karto pratesiu sutarti, gal manes ir negalima laikyti > nauju klientu (nors velgi - kodel? Nes jei pasibaige sutartis, "pasibaige" > ir klientas). Idomu tai, kad jei as padarau poros dienu pertrauka, tai > nieko neprarandu, tik interneto nebuvima, nes pajungimas (aktyvinimo > mokestis) nemokamas pagal ta akcija. Nebent ten privaloma belaidi modema > isigyti :) (nes tipo naujas klientas). > > >