Ir labai gerai padarei. Salygos naujam klientui turi buti blogesnes nei senam. 2011.01.24 22:49, ukw rašė: > panašus reikalas ant dienų buvo su VDNET. sutartis pasibaigė, sakau jungiam > į kažkokį tai kitą planą. sako plano keitimo mokestis 100 litų ir > įsipareigojimai dar 24 mėn. taip pat jūs negalite pasirinkti jokio plano su > akcija, nes jūs ne naujas klientas. > > > nu tai nuėjau į saloną ir nutraukiau sutartį išvis. šiandien kaip tik > skambutis į duris. laba dieną, mes čia norime jums pasiūlyt geras sąlygas, > kad tik neįšeitumėt. > > spėkit, ar buvo užtrenktos durys? > :) > > > ats: BUVO > > > > "D"<nera@mailo.com> wrote in message > news:ihkoac$l46$1@trimpas.omnitel.net... >> Turejau zebra sviesolaidini interneta, sutartis buvo 2 metams. Ant dienu >> sutartis baigiasi. >> Skambino Teo ir siulo pratesti sutarti su 15-20 % nuolaida menesiniam >> abonementui. >> Paziurejau ju internetiniame puslapyje - jie siulo akcija ir patrauklesnes >> nuolaidas negu man siulo. Sakau, tai man prasom va sita akcija pritaikyti >> ir gyvenam visi laimingi toliau. Sako, ne - sita akcija tik naujiems >> klientams. >> Tai jomajo, jei mano sutartis pasibaigia ir sakykim as ju paslaugomis >> nebesinaudoju bet pora dienu, tai as jau tikrai nebesu ju klientas, tad >> kodel manes negalima laikyti nauju klientu ir taikyti tos akcijos? >> >> Sakykim as jeigu is karto pratesiu sutarti, gal manes ir negalima laikyti >> nauju klientu (nors velgi - kodel? Nes jei pasibaige sutartis, "pasibaige" >> ir klientas). Idomu tai, kad jei as padarau poros dienu pertrauka, tai >> nieko neprarandu, tik interneto nebuvima, nes pajungimas (aktyvinimo >> mokestis) nemokamas pagal ta akcija. Nebent ten privaloma belaidi modema >> isigyti :) (nes tipo naujas klientas). >> >> >> > >