panašus reikalas ant dienų buvo su VDNET. sutartis pasibaigė, sakau jungiam į kažkokį tai kitą planą. sako plano keitimo mokestis 100 litų ir įsipareigojimai dar 24 mėn. taip pat jūs negalite pasirinkti jokio plano su akcija, nes jūs ne naujas klientas. nu tai nuėjau į saloną ir nutraukiau sutartį išvis. šiandien kaip tik skambutis į duris. laba dieną, mes čia norime jums pasiūlyt geras sąlygas, kad tik neįšeitumėt. spėkit, ar buvo užtrenktos durys? :) ats: BUVO "D" <nera@mailo.com> wrote in message news:ihkoac$l46$1@trimpas.omnitel.net... > Turejau zebra sviesolaidini interneta, sutartis buvo 2 metams. Ant dienu > sutartis baigiasi. > Skambino Teo ir siulo pratesti sutarti su 15-20 % nuolaida menesiniam > abonementui. > Paziurejau ju internetiniame puslapyje - jie siulo akcija ir patrauklesnes > nuolaidas negu man siulo. Sakau, tai man prasom va sita akcija pritaikyti > ir gyvenam visi laimingi toliau. Sako, ne - sita akcija tik naujiems > klientams. > Tai jomajo, jei mano sutartis pasibaigia ir sakykim as ju paslaugomis > nebesinaudoju bet pora dienu, tai as jau tikrai nebesu ju klientas, tad > kodel manes negalima laikyti nauju klientu ir taikyti tos akcijos? > > Sakykim as jeigu is karto pratesiu sutarti, gal manes ir negalima laikyti > nauju klientu (nors velgi - kodel? Nes jei pasibaige sutartis, "pasibaige" > ir klientas). Idomu tai, kad jei as padarau poros dienu pertrauka, tai > nieko neprarandu, tik interneto nebuvima, nes pajungimas (aktyvinimo > mokestis) nemokamas pagal ta akcija. Nebent ten privaloma belaidi modema > isigyti :) (nes tipo naujas klientas). > > >