o jei esu kalbejes laidiniu telefonu - cia skaitosi, kad esu naudojesis ju paslaugomis, ar dar ne? :) "Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message news:ihm0cd$p34$1@trimpas.omnitel.net... > ar tos akcijos aprasyme nera nurodyta, kad klientas turi buti naujas, > niekada nesinaudojes TEO paslaugomis? > > "D" <nera@mailo.com> wrote in message > news:ihkoac$l46$1@trimpas.omnitel.net... >> Turejau zebra sviesolaidini interneta, sutartis buvo 2 metams. Ant dienu >> sutartis baigiasi. >> Skambino Teo ir siulo pratesti sutarti su 15-20 % nuolaida menesiniam >> abonementui. >> Paziurejau ju internetiniame puslapyje - jie siulo akcija ir >> patrauklesnes nuolaidas negu man siulo. Sakau, tai man prasom va sita >> akcija pritaikyti ir gyvenam visi laimingi toliau. Sako, ne - sita akcija >> tik naujiems klientams. >> Tai jomajo, jei mano sutartis pasibaigia ir sakykim as ju paslaugomis >> nebesinaudoju bet pora dienu, tai as jau tikrai nebesu ju klientas, tad >> kodel manes negalima laikyti nauju klientu ir taikyti tos akcijos? >> >> Sakykim as jeigu is karto pratesiu sutarti, gal manes ir negalima laikyti >> nauju klientu (nors velgi - kodel? Nes jei pasibaige sutartis, >> "pasibaige" ir klientas). Idomu tai, kad jei as padarau poros dienu >> pertrauka, tai nieko neprarandu, tik interneto nebuvima, nes pajungimas >> (aktyvinimo mokestis) nemokamas pagal ta akcija. Nebent ten privaloma >> belaidi modema isigyti :) (nes tipo naujas klientas). >> >> >> > > >