Tema: Re: kas yra naujas klientas
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-01-25 09:49:08
:))
kariavau su jais ilgai - reziume: teo turi prevencijos skyriu, kur jei tu
pareishki, kad isheini, tu perduodamas tam skyriui, kuris tau gali pasiulyt
50% nuolaida:)
o visos mergaites ir jau specialios vadybininkes iki kuriu prisimuchiau, man
pudrino smegenis, kad pats maksimumas ka jie gali pasiulyti yra 30%
"D" <nera@mailo.com> wrote in message
news:ihkoac$l46$1@trimpas.omnitel.net...
> Turejau zebra sviesolaidini interneta, sutartis buvo 2 metams. Ant dienu
> sutartis baigiasi.
> Skambino Teo ir siulo pratesti sutarti su 15-20 % nuolaida menesiniam
> abonementui.
> Paziurejau ju internetiniame puslapyje - jie siulo akcija ir patrauklesnes
> nuolaidas negu man siulo. Sakau, tai man prasom va sita akcija pritaikyti
> ir gyvenam visi laimingi toliau. Sako, ne - sita akcija tik naujiems
> klientams.
> Tai jomajo, jei mano sutartis pasibaigia ir sakykim as ju paslaugomis
> nebesinaudoju bet pora dienu, tai as jau tikrai nebesu ju klientas, tad
> kodel manes negalima laikyti nauju klientu ir taikyti tos akcijos?
>
> Sakykim as jeigu is karto pratesiu sutarti, gal manes ir negalima laikyti
> nauju klientu (nors velgi - kodel? Nes jei pasibaige sutartis, "pasibaige"
> ir klientas). Idomu tai, kad jei as padarau poros dienu pertrauka, tai
> nieko neprarandu, tik interneto nebuvima, nes pajungimas (aktyvinimo
> mokestis) nemokamas pagal ta akcija. Nebent ten privaloma belaidi modema
> isigyti :) (nes tipo naujas klientas).
>
>
>