greičiausiai. bet teismas nėra taip paprasta. Turi samdytis advokatą, sumokėti jam už kreipimąsi į teismą ir iki nagrinėjimo sumokėti labai daug + būt pasiruošusiam sumokėti visas teismo išlaidas, jeigu pralaimėsi arba jeigu įmonės iki to laiko visai nebeliks, nes procesas gali užtrukti ne mėnesius, o metus. Todėl lochatronščikai žino, kad daugeliu atveju lengviau yra sumokėti 200 eur, na, arba geranoriškai sumažintą iki 100 eur sąskaitą. Todėl ir sakiau, kad reikia paminėti grupės nukentėjusių subūrimą, nes tai yra įtikinamiau. Beje, metodas labai gerai suveikė pas AirBaltic jų lochatroninimo metu, kai bapkių už atšauktus skrydžius grąžinti nenorėjo. Pagrasinus kreipimusi į žiniasklaidą, nukentėjusiųjų grupės kūrimu ir tarptautiniu teismu, bapkės sąskaitoj buvo kitą dieną. "Trolis" <Trolis@misk.as> wrote in message news:ihp15c$cot$1@trimpas.omnitel.net... > > "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:ihose5$52k$1@trimpas.omnitel.net... >> Am 26.01.2011 11:05, schrieb ALORA: >> telefonu su reklameriais pirmas klausimas buna is kur >>> gavo musu duomenis ir kokia teise turi mums skambyt. >> >> Taip, metodas geras. Mano vyras tuo uzsiimineja :) Ir, ko gero, efektas yra (nors as burbedavau, ko cia laika gaisti), nes po >> tokiu jo akciju nepageidaujamu skambuciu zenkliai sumazejo. Tikriausiai musu numeris visgi braukiamas is duomenu baziu, kaip >> neperspektyvus :)) >> >> O vaikus mokinu (ir pati tuo metodu dazniausiai naudojuosi), kad kai tik susivokia, kad skambina kazkokie siulytojai, be >> komentaru detu rageli (nes ten pasnekovai - mokyti tokiu dalyku ir ne visiems lengva nesusipainioti). Jei labai gera nuotaika, >> dar burbteliu "Nedomina". Bet to irgi reikia ismokti, kad perliptum per idiegta mandaguma. > > o Vaikas gali sudaryt zodine sutarti? Kazkaip cia viskas labai jau degtukais suramstyta. Kazkodel jauciu, kad vadovaujantis > protingumo kriterijais teismas paremtu ne sudfirmes puse. >