1. Skambutis i korteliu centra uzblokuoti kortele. Akivaizdu, kad jos duomenys kazkada pavogti, ramybes neturesi. Skambucio metu paaiskini situacija del neautorizuotu transakciju. Jie savo ruoztu gali paaiskinti sekancius veiksmus. 2. Israse pasiziuri kas nuskaite ir uz ka. Kartais sita galima suprasti. Jeigu taip yra, tai rasai pardavejams ir destai situacija. O dar geriau, jeigu padoriai sneki angliskai, skambini jiems ir papasakoji gyvai. 3. Dienos metu i banko skyriu, geriausiai koki didesni/centrini. Ten rastu dar karta isdestai situacija. Gal bankas net blankus tam tikslui tures paruoses. PASTABA: kai kurie pirmo lygio mergaites/berniukai klientu aptarnavime ne daug uz bezdziones protingesni, tad gali tekti paieskoti ko nors gudresnio ar turincio sprendziamaji balsa (didesniame skyriuje toki daugiau tikimybes sutikti, bo sitie i raudona knyga itraukti - nykstanti veisle). 4. I policija gali uzsukti jeigu neturi ka veikti. Kur pasiunte ir ka siule papasakoji cia :) 5. Jeigu kartais banke kas nors nesusigaudytu ar nesuveiktu ir pinigus nuskaitytu, tai teks dar karta eiti i banka ir rasyti "charge back request". Net nezinau kaip tai lietuviskai skamba. Mintis paprasta: As Jonas Petraitis jokiu prekiu ar paslaugu is tu US ir IT imoniu neuzsakiau, negavau ir apie tai nieko nezinau. Pinigus grazinti atgal. IMHO: 9 is 10, kad pinigus atgausi be dideliu problemu, tam yra paruoti mechanizmai, tik gali kiek trukti. On 2011.01.31 22:26, Tomas wrote: > Per pora dienu 3 operacijos IT ir USA, viso apie 1700 Lt. Pinigai kol kas > "rezervuoti" stadijoj, nu suprantat apie ka as. > Gal kas buvot susidure - kokiu zygiu banke (Swed) imtis, kad greiciau viska > susitvarkyti? Susijes klausimas - ar geriau tiesiai i centrine > bustine/panasaus kalibro skyriu ar bet koks skyrius pakankamai > kompetetingas(procedura nesudetinga)? -- Domas