Jei trumpai, tvarka tokia - bankui px ir jis nieko nedaro kol pinigai "rezervuoti". Kai bus patvirtintas ju nuskaitymas, tada jau gali reikst pretenzijas. Uzkardyti(kas turbut butu paprasciau) jie to nenori, negali, neturi kada. Beje bedarbes bezdzioneles sedi ne tik mazesniuose, bet ir call centre. Policija pripazista nukentejusiu, pradeda tyrima del sukciavimo. Pasiskambinau i viena is parduotuviu IT - paaiskinau, procesa sustabde, pazadejo atsiusti invoica su blogadario duomenimis. Vakare teks skambinti i pora vietu USA. Zodziu jei pats nieko nedarai - greitos reakcijos neverta tiketis. "Domas J." <domas@surf.lt-no-sp.am> parase naujienu pranesime:ii7ctp$jbg$1@trimpas.omnitel.net... > Dar patikslinsiu del 2. > Sito daryti neprivalai, gali bendrauti tik su savo kortele isdavusiu > banku. Bet jeigu atsikaityta internete uz tangible goods, tai jie gali > buti dar neisiusti arba siunta dar galima atsaukti. > Tokiu atveju sutrukdysi zulikui, padesi pardavejui isvengti nuostoliu, > plius pardavejas maziau lauzysis arba visai nesilauzys kai jam ateis > chargeback'as - nuostoliu mat nepatyre (neskaitant, kad kiekvienas > chargeback'as yra nuostolis jo reputacijai, ypac jeigu pardavejas > smulkesnis). > > On 2011.02.01 00:15, Domas J. wrote: >> 2. Israse pasiziuri kas nuskaite ir uz ka. Kartais sita galima suprasti. >> Jeigu taip yra, tai rasai pardavejams ir destai situacija. O dar geriau, >> jeigu padoriai sneki angliskai, skambini jiems ir papasakoji gyvai.