Tiesą sakant pinigų rezervacijas bankas irgi gali panaikinti, nebandžiau kiek noriai jis tai daro, bent jau Swed, bet turėjau tokių pasiūlymų iš banko pusės ateiti į skyrių ir parašyti, kad panaikintų rezervaciją, jei kas nepatinka. Tomas wrote: > Jei trumpai, tvarka tokia - bankui px ir jis nieko nedaro kol pinigai > "rezervuoti". Kai bus patvirtintas ju nuskaitymas, tada jau gali reikst > pretenzijas. Uzkardyti(kas turbut butu paprasciau) jie to nenori, negali, > neturi kada. Beje bedarbes bezdzioneles sedi ne tik mazesniuose, bet ir call > centre. > > Policija pripazista nukentejusiu, pradeda tyrima del sukciavimo. > > Pasiskambinau i viena is parduotuviu IT - paaiskinau, procesa sustabde, > pazadejo atsiusti invoica su blogadario duomenimis. Vakare teks skambinti i > pora vietu USA. Zodziu jei pats nieko nedarai - greitos reakcijos neverta > tiketis. > > > "Domas J." <domas@surf.lt-no-sp.am> parase naujienu > pranesime:ii7ctp$jbg$1@trimpas.omnitel.net... >> Dar patikslinsiu del 2. >> Sito daryti neprivalai, gali bendrauti tik su savo kortele isdavusiu >> banku. Bet jeigu atsikaityta internete uz tangible goods, tai jie gali >> buti dar neisiusti arba siunta dar galima atsaukti. >> Tokiu atveju sutrukdysi zulikui, padesi pardavejui isvengti nuostoliu, >> plius pardavejas maziau lauzysis arba visai nesilauzys kai jam ateis >> chargeback'as - nuostoliu mat nepatyre (neskaitant, kad kiekvienas >> chargeback'as yra nuostolis jo reputacijai, ypac jeigu pardavejas >> smulkesnis). >> >> On 2011.02.01 00:15, Domas J. wrote: >>> 2. Israse pasiziuri kas nuskaite ir uz ka. Kartais sita galima suprasti. >>> Jeigu taip yra, tai rasai pardavejams ir destai situacija. O dar geriau, >>> jeigu padoriai sneki angliskai, skambini jiems ir papasakoji gyvai. > >