Arba kodus pasiziuret pries uzsakinejant, o ne po fakto. "HDi" <gal@ir.ne> wrote in message news:ik0brp$msi$1@trimpas.omnitel.net... > nuvaziuoji ir pasakai kad netokias uzsake ju pardavejas > ner cia bedos > > "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message > news:ik0b36$lbf$1@trimpas.omnitel.net... >> Buvo uzsakytos automobilines detales, sumoketas avansas. I uzsakyma >> detales suvedinejo imones darbuotojas, pagal zodini nupasakojima. Grizus >> namo ir atidziau pasinagrinejus, kas buvo itraukta i uzsakyma (paga >> detaliu kodus) pamatyta, kad itraukta ne tai, ko prasyta. Sekancia diena >> paskambinus i imone ir pasakius, kad detale netinka ir kad ja norima >> pasalinti is uzsakymo, atsakyta, kad to padaryti nebeimanoma ir kad is >> uzsakymo "atsaukti " ju jau nebegalima. >> >> Suma nera labai didele (~50 Lt.), bet moketi uz nereikalinga daikta irgi >> nesinori... Kaip geriausia elgtis tokioje situacijoje? >> > > >