Reiks pasitikrinti ir blogiausiu atveju taip ir daryti. Alia reiks dar pabandyt susitarti zmogiskai vietoje, gi jiem irgi tai turetu buti aktualu... "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:ik0f9a$tnv$1@trimpas.omnitel.net... > Jei negalima atsaukt is uzsakymo, tai palauki uzsakymo, gauni ta detale, > ir grazini ja atgal. Aisku ziurek, ar nera itraukta i negrazinamu prekiu > sarasa > > > "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message > news:ik0b36$lbf$1@trimpas.omnitel.net... >> Buvo uzsakytos automobilines detales, sumoketas avansas. I uzsakyma >> detales suvedinejo imones darbuotojas, pagal zodini nupasakojima. Grizus >> namo ir atidziau pasinagrinejus, kas buvo itraukta i uzsakyma (paga >> detaliu kodus) pamatyta, kad itraukta ne tai, ko prasyta. Sekancia diena >> paskambinus i imone ir pasakius, kad detale netinka ir kad ja norima >> pasalinti is uzsakymo, atsakyta, kad to padaryti nebeimanoma ir kad is >> uzsakymo "atsaukti " ju jau nebegalima. >> >> Suma nera labai didele (~50 Lt.), bet moketi uz nereikalinga daikta irgi >> nesinori... Kaip geriausia elgtis tokioje situacijoje? >> > >