mikiu (tu, kur uz atlanto gyvena) laidose daznai tokia xujnia buna. Labiausiai uzkliuves pavyzdys - Orange County Choppers muilo opera. tik ten ne arielkos brandai kavojami, nubet... "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jdtbeh$mnr$1@trimpas.omnitel.net... > Turi galvoje - kabo plakatas su Pepsi, kitas su Budweiseriu ir Pepsi > uzdengiamas rukeliu kokiu, o Budweiseris ne? Nu ash berastis - tokio briedo > neteko matyt. > > "Laimis" wrote in message news:jdtb9k$mkm$1@trimpas.omnitel.net... > > Linas Petkevičius rašė: >> Nu tai ir sakau - labai abejoju, kad koks teismas atsitiktinai i kadra >> patekusi brenda pripazintu "galinti suklaidinti reklamos vartotoja" ir > > Atsitiktinai patekę ir neuždengti mane domina mažiau. O domina būtent > patekę ir uždengti šalia tų neuždengtų. Šalia tavo paaiškinimo apie > nesusimokėjimą (ir, nereikia slėpti, būtent tokios numanomos > priežasties) paslėptos reklamos kontekste. > Taigi, to „debilo“ klausimo esmė, manau, lieka aktuali — santykis tarp > sąmoningo slėpimo gavus atlygį (kas jau visai galėtų būti paslėpta > reklama pagal apibrėžimą, arba išskirtinai product placement'as, kai > kiti produktai uždengiami) ir nesąmoningo paslėpimo, atsitiktinumo. >