O ta kontora ne Fotopolis Klaipėdoje? Nes man su jais, panašu, kad irgi bus problemų. Sausio 10 d. nunešiau 4 kuponus, užsisakiau padaryt 4 drobes. Pasakė, kad gamyba truks apie 3 dienas, kai padarys - praneš el. paštu. Nesulaukęs žadėto pranešimo, maždaug po 10 dienų paskambinau tai pačiai administratorei - sako, jei negavot emailo, vadinas, dar nepadaryta. Dar po kelių dienų parašiau mandagų emailą - paklausiau, ar neiškilo kažkokių problemų, kad žadėtas 3 dienų terminas užtitęsė iki dviejų savaičių. Per keturias dienas atsakymo negavau. Reikalas nedega, bet šiaip pikta, kai taip nesiskaito. Ko gero teks eit į vietą ir aiškintis. "cD-r0m" wrote in message news:je2g1r$pha$1@trimpas.omnitel.net... Tai pagal tai turiu skųstis kupono pardavėjui, o ne paslaugos tiekėjui dėl paveikslo? Gal kas gali gaut nutartį apie kurią kalba delfis? Beje, ar yra kokia senatis šitokiam dalykui? O tai jau gerų pora savaičių praėjo.. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jdsnu3$1ke$1@trimpas.omnitel.net... > Kazkokiu shonu buvo praslydes klausimas del to, kas atsako uz operatoriaus > paslaugas: > > http://verslas.delfi.lt/automoto/del-atideto-skrydzio-poilsiautojai-is-tez-tour-prisiteise-kompensacija.d?id=53648789