Problema paprasta - lietuviški vjarslinykai nemato galimybės iš kuponu prisirinkt lojalių klientų.. Kažkodėl daug kas į tuos kuponus žiūri labai keistai, maždaug susirenkam pinigus vienkartinius, vistiek niekas negrįš nes visi debilai (ir čia dar skamba abba - money money mintyse) :D Kol pas mus ateis vakarietiškas požiūris į kliento/pardavėjo sąntykius, niekas nebepasitikės kuponais kur mokama iš anksto.. mane stebina kiekis tokių vjarslinykų, ypač tokiuose dalykuose kur yra tikras potencialas sulaukt pakartotinių klientų.. "tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message news:jg6dco$eg3$1@trimpas.omnitel.net... > na, nunešiau paskutinę kuponų galiojimo dieną :) Bet ne tame esmė - > administratorė juk turėjo daugmaž žinot, kokia situacija su darbais - o > vot ėmė ir pasakė, kad padarys per 3 dienas. > Nieku aš neskubu, jokios tragedijos nedarysiu, jei visgi paslaugą gausiu > .Tik va požiūris į klientą stebina. > > "cD-r0m" wrote in message news:jg1prl$9ls$1@trimpas.omnitel.net... > > Iki kada kuponai galioja? :D Aš susidūriau su šia bėda iš kitos pusės, tik > pats stengiausi informuot klientus padoriai. >