Tema: Re: To ManXP ir kazkam su kreivu paveikslu
Autorius: Domas J.
Data: 2012-01-29 01:05:43
Delfi'o straipsnio atveju "užtrukę orlaivio techninės priežiūros 
darbai(maintenance) nėra ypatinga aplinkybė, kurios vežėjas negalėtų 
realiai planuoti ir kontroliuoti". T.y., ar per mazai laiko pasiskyre 
taisymui, ar per letai taise, ar neturejo detales, ar kazko nesuplanavo 
ir del to velavo.

ETT sprendime vel tas pats. Gedimas nustatytas *diena pries skrydi*, 
maintenance metu, jeigu Alitalia butu norejusi ir netaupiusi, tai ta 
skrydi butu ivykdziusi laiku (grubiai: turejo pakankamai laiko surasti 
kitam orlaiviui).

Minimu atveju, kaip suprantu, gedimas yra nustatytas "pre-flight 
inspection" metu, t.y., tik pries skrydi, o ne planinio patikrinimo 
metu. Orlaivis buvo tvarkingas, veikiantis, visos proceduros atliktos, 
tik pries skrydi paeme ir sugedo. Vezejas pasistenge, padare ka galejo 
ir per 5 valandas suorganizavo kita orlaivi. I sita uzkapi sita padaryti 
nera taip lengva, matyt. Jeigu Alitalia butu padariusi ta pati, tai ETT 
bylos nebutu teke nagrineti.

On 2012-01-03 13:43, Linas Petkevičius wrote:
> Cia santrauka, kuria gali prideti siusdamas atsakyma ir nurodydamas, kad
> jie neteisus:
>
> http://curia.europa.eu/en/actu/communiques/cp08/aff/cp080100en.pdf