Tema: Re: avanso susigrąžinimas, atšaukus užsakymą, kai nebuvo rašytinės sutarties
Autorius: tOMZY
Data: 2012-06-06 23:00:12
Na, jei pagal buhalterinės apskaitos taisykles - taip. Parašas kokios nors 
administratorės ir kliento.
Kaip ir sakiau, situacija teorinė, bet gan reali - kiek teko susidurt, daug 
kur tiesiog paimamas avansas be jokių sutarčių - restoranai, muzikantai, 
fotografai. Labiau rizikuoja klientas - jei paslaugos teikėjas sugalvotų 
nebevykdyt žodinio susitarimo, klientas geriausiu atveju tik avansą atgautų. 
Tai vat įdomu kaip būtų, jei susitarimo nuspręstų nevykdyt užsakovas, ypač 
jei būtų prieita iki teismo - ar teismas pasirašytą pinigų priėmimo kvitą 
traktuotų kaip sutartį?


"Laurynas"  wrote in message news:jqo7f0$238$1@trimpas.omnitel.net...

ant kvito abiejų šalių parašai?

"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
news:jqo152$ski$1@trimpas.omnitel.net...
> Hipotetinė situacija - klientas rezervuoja sodybą jubiliejui, kuris vyks 
> po kokio pusmečio. Sodyba paima 500 Lt avansą, išrašo kvitą - jame įrašo 
> "jubiliejus spalio 1 d."
> Ar tokį sandorį reikėtų traktuot kaip sutarties sudarymą? Ta prasme, ar 
> gali klientas ateit po kokio mėnesio ir sakyt - „persigalvojau, nebebus 
> baliaus, grąžinkit avansą“.
> Tarkim, sodyba nesutinka grąžint, klientas nepatenkintas išeina ir tyčia 
> užsakymą atšaukia likus vos savaitei iki rezervuotos datos - rezultate 
> sodyba praranda galimybę per tokį trumpą laiką gaut kitą užsakymą 
> banketui.