Tema: Re: avanso susigrąžinimas, atšaukus užsakymą, kai nebuvo rašytinės sutarties
Autorius: tOMZY
Data: 2012-06-06 23:00:12
Na, jei pagal buhalterinės apskaitos taisykles - taip. Parašas kokios nors
administratorės ir kliento.
Kaip ir sakiau, situacija teorinė, bet gan reali - kiek teko susidurt, daug
kur tiesiog paimamas avansas be jokių sutarčių - restoranai, muzikantai,
fotografai. Labiau rizikuoja klientas - jei paslaugos teikėjas sugalvotų
nebevykdyt žodinio susitarimo, klientas geriausiu atveju tik avansą atgautų.
Tai vat įdomu kaip būtų, jei susitarimo nuspręstų nevykdyt užsakovas, ypač
jei būtų prieita iki teismo - ar teismas pasirašytą pinigų priėmimo kvitą
traktuotų kaip sutartį?
"Laurynas" wrote in message news:jqo7f0$238$1@trimpas.omnitel.net...
ant kvito abiejų šalių parašai?
"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
news:jqo152$ski$1@trimpas.omnitel.net...
> Hipotetinė situacija - klientas rezervuoja sodybą jubiliejui, kuris vyks
> po kokio pusmečio. Sodyba paima 500 Lt avansą, išrašo kvitą - jame įrašo
> "jubiliejus spalio 1 d."
> Ar tokį sandorį reikėtų traktuot kaip sutarties sudarymą? Ta prasme, ar
> gali klientas ateit po kokio mėnesio ir sakyt - „persigalvojau, nebebus
> baliaus, grąžinkit avansą“.
> Tarkim, sodyba nesutinka grąžint, klientas nepatenkintas išeina ir tyčia
> užsakymą atšaukia likus vos savaitei iki rezervuotos datos - rezultate
> sodyba praranda galimybę per tokį trumpą laiką gaut kitą užsakymą
> banketui.