Tema: Re: avanso susigrąžinimas, atšaukus užsakymą, kai nebuvo rašytinės sutarties
Autorius: jz
Data: 2012-06-08 17:36:00
nebutinai.
avansas buna ir tada, kai norima uztikrinti, kad paslaugos ar prekes
pirkejas yra mokus. jei paslauga neatliekama - avansas turi buti grazintas,
nes be paslaugos ir uz ja moketi nereikia.
jei norima traktuoti, kad avansas butu negrazinamas neivykdzius sandorio -
turi buti tam tikra sutartis su atitinkamomis salygomis.

siuo atveju - rankpinigiai traktuojami paprasciau ir tai yra turbut tas
dalykas, kai negrazima atsaukus sandori.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Bet jei sutarties nevykdo pirkejas, logiska, kad avansas pagal nutylejima
jam nepriklauso.

"Laurynas"  wrote in message news:jqt1ql$586$1@trimpas.omnitel.net...

Jei aš perku daiktą ir sumoku pardavėjui kakie , tai laikoma avansu,
pardavėjui neįvykdžius sutarties jis man privalo grąžinti tik avansą.