Tema: Re: avanso susigrąžinimas, atšaukus užsakymą, kai nebuvo rašytinės sutarties
Autorius: Laurynas
Data: 2012-06-06 23:21:20
galėtų traktuoti, tik kiltų keblumas dėl tos sutarties sąlygų.
"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
news:jqocsc$6ue$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, jei pagal buhalterinės apskaitos taisykles - taip. Parašas kokios nors
> administratorės ir kliento.
> Kaip ir sakiau, situacija teorinė, bet gan reali - kiek teko susidurt,
> daug kur tiesiog paimamas avansas be jokių sutarčių - restoranai,
> muzikantai, fotografai. Labiau rizikuoja klientas - jei paslaugos teikėjas
> sugalvotų nebevykdyt žodinio susitarimo, klientas geriausiu atveju tik
> avansą atgautų. Tai vat įdomu kaip būtų, jei susitarimo nuspręstų nevykdyt
> užsakovas, ypač jei būtų prieita iki teismo - ar teismas pasirašytą pinigų
> priėmimo kvitą traktuotų kaip sutartį?
>
>
> "Laurynas" wrote in message news:jqo7f0$238$1@trimpas.omnitel.net...
>
> ant kvito abiejų šalių parašai?
>
> "tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
> news:jqo152$ski$1@trimpas.omnitel.net...
>> Hipotetinė situacija - klientas rezervuoja sodybą jubiliejui, kuris vyks
>> po kokio pusmečio. Sodyba paima 500 Lt avansą, išrašo kvitą - jame įrašo
>> "jubiliejus spalio 1 d."
>> Ar tokį sandorį reikėtų traktuot kaip sutarties sudarymą? Ta prasme, ar
>> gali klientas ateit po kokio mėnesio ir sakyt - „persigalvojau, nebebus
>> baliaus, grąžinkit avansą“.
>> Tarkim, sodyba nesutinka grąžint, klientas nepatenkintas išeina ir tyčia
>> užsakymą atšaukia likus vos savaitei iki rezervuotos datos - rezultate
>> sodyba praranda galimybę per tokį trumpą laiką gaut kitą užsakymą
>> banketui.
>