Tema: Re: avanso susigrąžinimas, atšaukus užsakymą, kai nebuvo rašytinės sutarties
Autorius: Laurynas
Data: 2012-06-06 23:21:20
galėtų traktuoti, tik kiltų keblumas dėl tos sutarties sąlygų.

"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message 
news:jqocsc$6ue$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, jei pagal buhalterinės apskaitos taisykles - taip. Parašas kokios nors 
> administratorės ir kliento.
> Kaip ir sakiau, situacija teorinė, bet gan reali - kiek teko susidurt, 
> daug kur tiesiog paimamas avansas be jokių sutarčių - restoranai, 
> muzikantai, fotografai. Labiau rizikuoja klientas - jei paslaugos teikėjas 
> sugalvotų nebevykdyt žodinio susitarimo, klientas geriausiu atveju tik 
> avansą atgautų. Tai vat įdomu kaip būtų, jei susitarimo nuspręstų nevykdyt 
> užsakovas, ypač jei būtų prieita iki teismo - ar teismas pasirašytą pinigų 
> priėmimo kvitą traktuotų kaip sutartį?
>
>
> "Laurynas"  wrote in message news:jqo7f0$238$1@trimpas.omnitel.net...
>
> ant kvito abiejų šalių parašai?
>
> "tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
> news:jqo152$ski$1@trimpas.omnitel.net...
>> Hipotetinė situacija - klientas rezervuoja sodybą jubiliejui, kuris vyks 
>> po kokio pusmečio. Sodyba paima 500 Lt avansą, išrašo kvitą - jame įrašo 
>> "jubiliejus spalio 1 d."
>> Ar tokį sandorį reikėtų traktuot kaip sutarties sudarymą? Ta prasme, ar 
>> gali klientas ateit po kokio mėnesio ir sakyt - „persigalvojau, nebebus 
>> baliaus, grąžinkit avansą“.
>> Tarkim, sodyba nesutinka grąžint, klientas nepatenkintas išeina ir tyčia 
>> užsakymą atšaukia likus vos savaitei iki rezervuotos datos - rezultate 
>> sodyba praranda galimybę per tokį trumpą laiką gaut kitą užsakymą 
>> banketui.
>