Tema: Re: avanso susigrąžinimas, atšaukus užsakymą, kai nebuvo rašytinės sutarties
Autorius: T:\)
Data: 2012-06-08 09:12:55
paprastai - avansas tai yra isankstinis mokejimas uz paslaugas/prekes. Neivykus sandoriui avansas yra grazinamas visas (arba dalis jei jau dalis prekiu paslaugu yra suteikta ar yra susitarimas pvz atlyginiti administravimo islaidas). Avanso paskirtis is principo yra isankstinis sandorio finansavimas.
Rankpinigiai is esmes yra uztikrinti, kad sandoris bus ivykdytas. Neivykus sandoriui rankpinigiai priklausomai nuo to kas nutrauke sandori negrazinamas, arba grazinamas dvigubai.
Skirtumas subtilus sakyciau ir realybeje, teko matyti kur rankpinigiai vadinami avansu (nes pvz NT sandoriui uztikrinti rankpinigiais negalima, todel raso preliminarioje suatartyje avansas, o toliau visa beletristika apie avanso negrazinima jau kaip apie rankpinigius).

Bet as ne teisininkas, cia tik mano iskreiptas pamastymas :)

T:)