Tema: Re: Nekokybiskos prekes grazinismas/pakeitimas (po garantijos)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-03-13 12:39:36
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1615" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2>Tam, kad turėtum veikiantį produktą, tai sumokėk pinigus už to 
produkto remontą.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>O jei nori, kad sutvarkytų nemokamai, tai taip ir 
sakyk.:)</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Šiuo atveju, manau, reiktų įrodinėti tau pačiam, kad defektas 
atsirado dar iki pardavimo, ar buvo įtakotas eviksnių, kurie buvo iki pardavimo. 
T.y., jei nefokusuoja dėl to, kad smėlio pateko, tai reikėtų įrodinėti, jog 
nesandari gamyklinė konstrukcija lėmė smėlio pateikimą, vartotojo vadovas 
neperspėja, jog negalima nešiotis fotiko palei jūrą pučiant vėjui.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2>Nesuprask, aš nesu prieš tavo norą. Aš tikrai palaikau 
tave.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Bet konkrečiai šiuo metu tik komentuoju įstatymo raidė, kaip 
ją aš suprantu pats.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2>Johnas.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV>"-FUX- [darbe]" &lt;<A 
  href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; wrote in message <A 
  href="news:gpdcnp$1fq$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdcnp$1fq$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>man svarbu, kad tureciau pilnai funkcionuojanti 
  produkta. Tegu remontuoja, bet suremontuoja iki galo. Kas is to kad patvarkys, 
  o poto vel su kokiu objektyvu nefokusuos.</FONT></DIV>
  <DIV><BR>-- <BR>Mindaugas<BR>TOYOTA Avensis '01 D4D<BR><A 
  href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>Canon 
  40D<BR>Vilnius<BR>--</DIV>
  <BLOCKQUOTE dir=ltr 
  style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
    <DIV>"Jonas Sergejenka" &lt;<A 
    href="mailto:johnas@kazhkur.com">johnas@kazhkur.com</A>&gt; wrote in message 
    <A 
    href="news:gpdav2$u4s$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdav2$u4s$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
    <DIV><FONT size=2>Tai reiškia, kad, jei praėjo suteiktas garantinis 
    laikotarpis, bet nepraėjo 2 metai, tai "teisybės ieškoti" gali TIK ĮRODĘS 
    PATS, kad daikto trūkumas atsirado iki pardavimo, arba dėl priežasčių, 
    kurios buvo iki pardavimo.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <DIV><FONT size=2>Johnas.</FONT></DIV>
    <BLOCKQUOTE 
    style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
      <DIV>"-FUX- [darbe]" &lt;<A 
      href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; wrote in message 
      <A 
      href="news:gpd5kj$kfp$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd5kj$kfp$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
      <DIV>
      <DIV><FONT face=Arial size=2>Va ka raso musu istatymai:</FONT></DIV>
      <DIV><FONT face=Arial size=2>Civilinio kodekso 6.338 straipsnyje nurodyta 
      – kai nenustatytas daikto kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti 
      terminas, tai pirkėjas reikalavimus dėl daikto trūkumų gali pareikšti per 
      protingą terminą, <STRONG>bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo daikto 
      perdavimo dienos</STRONG>, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio 
      termino. Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto 
      kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam 
      terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto 
      perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas 
      įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto 
      perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako 
pardavėjas.</FONT></DIV>
      <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
      <DIV><FONT face=Arial size=2>Tik nezinau kaip reikia rasyt prasyma del 
      grazinimo/pakeitimo</FONT></DIV></DIV>
      <DIV><BR>-- <BR>Mindaugas<BR>TOYOTA Avensis '01 D4D<BR><A 
      href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>Canon 
      40D<BR>Vilnius<BR>--</DIV>
      <DIV>"Anita" &lt;<A href="mailto:anita@anita.org">anita@anita.org</A>&gt; 
      wrote in message <A 
      href="news:gpd4ru$j08$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd4ru$j08$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>&gt; 
      pabandyt gali<BR>&gt; priklauso dar, kur pirkta..<BR>&gt; kartą norėjau 
      gražinti per 14 dienų, tai tiek teko išklausyt kad oi.. tiesa, <BR>&gt; ne 
      fotiką ;)<BR>&gt; <BR>&gt; "-FUX- [darbe]" &lt;<A 
      href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; wrote in message 
      <BR>&gt; <A 
      href="news:gpd2mt$f05$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2mt$f05$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>&gt;&gt; 
      atsiprasau, 2008 metais pirkta<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; -- <BR>&gt;&gt; 
      Mindaugas<BR>&gt;&gt; TOYOTA Avensis '01 D4D<BR>&gt;&gt; <A 
      href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>&gt;&gt; Canon 
      40D<BR>&gt;&gt; Vilnius<BR>&gt;&gt; --<BR>&gt;&gt; "Glebas" &lt;<A 
      href="mailto:ner@pasto.lt">ner@pasto.lt</A>&gt; wrote in message 
      <BR>&gt;&gt; <A 
      href="news:gpd2j9$ep7$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2j9$ep7$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>&gt;&gt;&gt; 
      Tai kad jau ir du metai pasibaige...<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt; 
      "-FUX- [darbe]" &lt;<A 
      href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; wrote in message 
      <BR>&gt;&gt;&gt; <A 
      href="news:gpd2dm$ef4$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2dm$ef4$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
      Sveiki.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Norejau jusu patarimo del nekokybiskos prekes 
      grazinimo / pakeitimo <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; kita.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Beda 
      tame, kad prekei (fotoparatui) suteikta 1 m garantija. Taip 
      nurode<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; pardavejas, o LR istatymai reglamentuoja 2 m 
      garantija nuo gamykliniu<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; defektu. Preke pirkta 2007 02 
      07. Pirma karta nunesiau i garantini dar <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
      kol<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; galiojo pardavejo garantija. Bet problema nebuvo 
      sutvarkyta, tiksliau <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; vienoj<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
      vietoj sutvarke, kitoj vel islindo ta pati beda (fokusavimo 
      problemos).<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Klausimas. Ar turiu teise reikalauti, kad 
      man pakeistu nekokybiska <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; preke,<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
      ismoketu pinigus, jeigu jau yra pasibaigusi 1 metu garantija (bet 
      preke<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; nebuvo tinkamai 
      sutvarkyta)?<BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Buciau dekingas 
      sulaukti protingu patarimu.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; -- <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
      Mindaugas<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; TOYOTA Avensis '01 D4D<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
      <A 
      href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
      Canon 40D<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Vilnius<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; -- 
      <BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; <BR>&gt; 
      <BR>&gt; </BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>