<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD> <META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257"> <META content="MSHTML 6.00.6000.16809" name=GENERATOR> <STYLE></STYLE> </HEAD> <BODY bgColor=#ffffff> <DIV><FONT face=Arial size=2>slidus tie musu istatymai.</FONT></DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2>Fokusuoja, bet fokusas nusoka uz objekto ir ne su visais objektyvais. Man servise taise sita problema, bet padare taip, kad dabar su kitais objektyvais persoka fokusas. Matyt cia reiktu vel i ta pati servisa kreiptis...</FONT></DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT><BR>-- <BR>Mindaugas<BR>TOYOTA Avensis '01 D4D<BR><A href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>Canon 40D<BR>Vilnius<BR>--</DIV> <BLOCKQUOTE dir=ltr style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px"> <DIV>"Jonas Sergejenka" <<A href="mailto:johnas@kazhkur.com">johnas@kazhkur.com</A>> wrote in message <A href="news:gpdd58$28k$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdd58$28k$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV> <DIV><FONT size=2>Tam, kad turėtum veikiantį produktą, tai sumokėk pinigus už to produkto remontą.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2>O jei nori, kad sutvarkytų nemokamai, tai taip ir sakyk.:)</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2>Šiuo atveju, manau, reiktų įrodinėti tau pačiam, kad defektas atsirado dar iki pardavimo, ar buvo įtakotas eviksnių, kurie buvo iki pardavimo. T.y., jei nefokusuoja dėl to, kad smėlio pateko, tai reikėtų įrodinėti, jog nesandari gamyklinė konstrukcija lėmė smėlio pateikimą, vartotojo vadovas neperspėja, jog negalima nešiotis fotiko palei jūrą pučiant vėjui.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2>Nesuprask, aš nesu prieš tavo norą. Aš tikrai palaikau tave.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2>Bet konkrečiai šiuo metu tik komentuoju įstatymo raidė, kaip ją aš suprantu pats.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2>Johnas.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2></FONT> </DIV> <BLOCKQUOTE dir=ltr style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px"> <DIV>"-FUX- [darbe]" <<A href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>> wrote in message <A href="news:gpdcnp$1fq$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdcnp$1fq$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2>man svarbu, kad tureciau pilnai funkcionuojanti produkta. Tegu remontuoja, bet suremontuoja iki galo. Kas is to kad patvarkys, o poto vel su kokiu objektyvu nefokusuos.</FONT></DIV> <DIV><BR>-- <BR>Mindaugas<BR>TOYOTA Avensis '01 D4D<BR><A href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>Canon 40D<BR>Vilnius<BR>--</DIV> <BLOCKQUOTE dir=ltr style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px"> <DIV>"Jonas Sergejenka" <<A href="mailto:johnas@kazhkur.com">johnas@kazhkur.com</A>> wrote in message <A href="news:gpdav2$u4s$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdav2$u4s$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV> <DIV><FONT size=2>Tai reiškia, kad, jei praėjo suteiktas garantinis laikotarpis, bet nepraėjo 2 metai, tai "teisybės ieškoti" gali TIK ĮRODĘS PATS, kad daikto trūkumas atsirado iki pardavimo, arba dėl priežasčių, kurios buvo iki pardavimo.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2>Johnas.</FONT></DIV> <BLOCKQUOTE style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px"> <DIV>"-FUX- [darbe]" <<A href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>> wrote in message <A href="news:gpd5kj$kfp$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd5kj$kfp$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV> <DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2>Va ka raso musu istatymai:</FONT></DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2>Civilinio kodekso 6.338 straipsnyje nurodyta – kai nenustatytas daikto kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti terminas, tai pirkėjas reikalavimus dėl daikto trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, <STRONG>bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos</STRONG>, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas.</FONT></DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2>Tik nezinau kaip reikia rasyt prasyma del grazinimo/pakeitimo</FONT></DIV></DIV> <DIV><BR>-- <BR>Mindaugas<BR>TOYOTA Avensis '01 D4D<BR><A href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>Canon 40D<BR>Vilnius<BR>--</DIV> <DIV>"Anita" <<A href="mailto:anita@anita.org">anita@anita.org</A>> wrote in message <A href="news:gpd4ru$j08$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd4ru$j08$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>> pabandyt gali<BR>> priklauso dar, kur pirkta..<BR>> kartą norėjau gražinti per 14 dienų, tai tiek teko išklausyt kad oi.. tiesa, <BR>> ne fotiką ;)<BR>> <BR>> "-FUX- [darbe]" <<A href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>> wrote in message <BR>> <A href="news:gpd2mt$f05$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2mt$f05$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>>> atsiprasau, 2008 metais pirkta<BR>>><BR>>> -- <BR>>> Mindaugas<BR>>> TOYOTA Avensis '01 D4D<BR>>> <A href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>>> Canon 40D<BR>>> Vilnius<BR>>> --<BR>>> "Glebas" <<A href="mailto:ner@pasto.lt">ner@pasto.lt</A>> wrote in message <BR>>> <A href="news:gpd2j9$ep7$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2j9$ep7$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>>>> Tai kad jau ir du metai pasibaige...<BR>>>><BR>>>> "-FUX- [darbe]" <<A href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>> wrote in message <BR>>>> <A href="news:gpd2dm$ef4$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2dm$ef4$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>>>>> Sveiki.<BR>>>>> Norejau jusu patarimo del nekokybiskos prekes grazinimo / pakeitimo <BR>>>>> kita.<BR>>>>> Beda tame, kad prekei (fotoparatui) suteikta 1 m garantija. Taip nurode<BR>>>>> pardavejas, o LR istatymai reglamentuoja 2 m garantija nuo gamykliniu<BR>>>>> defektu. Preke pirkta 2007 02 07. Pirma karta nunesiau i garantini dar <BR>>>>> kol<BR>>>>> galiojo pardavejo garantija. Bet problema nebuvo sutvarkyta, tiksliau <BR>>>>> vienoj<BR>>>>> vietoj sutvarke, kitoj vel islindo ta pati beda (fokusavimo problemos).<BR>>>>> Klausimas. Ar turiu teise reikalauti, kad man pakeistu nekokybiska <BR>>>>> preke,<BR>>>>> ismoketu pinigus, jeigu jau yra pasibaigusi 1 metu garantija (bet preke<BR>>>>> nebuvo tinkamai sutvarkyta)?<BR>>>>><BR>>>>> Buciau dekingas sulaukti protingu patarimu.<BR>>>>> -- <BR>>>>> Mindaugas<BR>>>>> TOYOTA Avensis '01 D4D<BR>>>>> <A href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>>>>> Canon 40D<BR>>>>> Vilnius<BR>>>>> -- <BR>>>>><BR>>>>><BR>>><BR>>> <BR>> <BR>> </BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>