Tema: Re: Nekokybiskos prekes grazinismas/pakeitimas (po garantijos)
Autorius: Blynas
Data: 2009-03-14 09:32:05
Aš suprantu, kad prekė pirkta Lietuvoje. Todėl galioja lietuviški įstatymai. O tu apie ką kalbi? Ir dar "Maziau klausyk ka raso cia" :) Juokdarys... :)


"SE" <se@list.ru> wrote in message news:gpek7j$p2d$1@trimpas.omnitel.net...
> Maziau klausyk ka raso cia. Rasai rastiska prasyma ar tu nori remontuot, 
> susigrazint pinigus, pakeist  i nauja veikiancia preke ar kt. pardavejui 
> (butina procedura, kad butu ginamos tavo kaip vartotojo teises), pridedi 
> isigijimo dokumentu (kasos kvitas, faktura) ir garantinio paso kopijas. 
> Kartu su prasymu siunti registruotu laisku. Per 10 darbo dienu tau turi 
> atsakyti ar rastu ar susisiekti kitu budu, jei nieks nieko neatsako, rastu 
> kreipiesi i Valstybine ne maisto produktu inspekcija (jos puslapyje yra pvz 
> skundu), pridedi prasymo pardavejui kopija, pirkimo dokus ir garantini. 
> Siunti vel registruotu laisku. O tada jau tave atstovaus inspekcija, 
> paskambins, susitarsi su inspektoriumi kada nuvesi fotoaparata kartu su juo 
> (servise elgiasi kaip silkiniai, ne taip kaip tu vienas nestum) i 
> autorizuota servisa ekspertizei ir bus padarytas sprendimas. Gavus is 
> inspekcijos sprendima, toki pat sprendima gaus ir pardavejas. Tada lauki 
> pardavejo reakcijos duoda mazdaug 1-2 savaites pardavejui apsispresti ar 
> vykdyti tavo reikalavima ar ne. Jei nenori pardavejas vykdyti tavo 
> reikalavimo, tada siaip inspekcija visus dokus perduoda Valstybinei 
> vartotoju teisiu gynimo tarnybai, kuri vel nagrineja visus aktus ir priima 
> sprendima, vel duoda savaite pardavejui, jei ne lieka teismas, bet iki 
> teismo labai retai kada prieinama. Grazina moketus pinigus kaip silkiniai, 
> bet cia yra gana ilgas procesas iki puses metu. Ir tiesa irodinet reikia ne 
> pirkejui, o pardavejui ar jo parduota preke kokybiska.