Aš suprantu, kad prekė pirkta Lietuvoje. Todėl galioja lietuviški įstatymai. O tu apie ką kalbi? Ir dar "Maziau klausyk ka raso cia" :) Juokdarys... :) "SE" <se@list.ru> wrote in message news:gpek7j$p2d$1@trimpas.omnitel.net... > Maziau klausyk ka raso cia. Rasai rastiska prasyma ar tu nori remontuot, > susigrazint pinigus, pakeist i nauja veikiancia preke ar kt. pardavejui > (butina procedura, kad butu ginamos tavo kaip vartotojo teises), pridedi > isigijimo dokumentu (kasos kvitas, faktura) ir garantinio paso kopijas. > Kartu su prasymu siunti registruotu laisku. Per 10 darbo dienu tau turi > atsakyti ar rastu ar susisiekti kitu budu, jei nieks nieko neatsako, rastu > kreipiesi i Valstybine ne maisto produktu inspekcija (jos puslapyje yra pvz > skundu), pridedi prasymo pardavejui kopija, pirkimo dokus ir garantini. > Siunti vel registruotu laisku. O tada jau tave atstovaus inspekcija, > paskambins, susitarsi su inspektoriumi kada nuvesi fotoaparata kartu su juo > (servise elgiasi kaip silkiniai, ne taip kaip tu vienas nestum) i > autorizuota servisa ekspertizei ir bus padarytas sprendimas. Gavus is > inspekcijos sprendima, toki pat sprendima gaus ir pardavejas. Tada lauki > pardavejo reakcijos duoda mazdaug 1-2 savaites pardavejui apsispresti ar > vykdyti tavo reikalavima ar ne. Jei nenori pardavejas vykdyti tavo > reikalavimo, tada siaip inspekcija visus dokus perduoda Valstybinei > vartotoju teisiu gynimo tarnybai, kuri vel nagrineja visus aktus ir priima > sprendima, vel duoda savaite pardavejui, jei ne lieka teismas, bet iki > teismo labai retai kada prieinama. Grazina moketus pinigus kaip silkiniai, > bet cia yra gana ilgas procesas iki puses metu. Ir tiesa irodinet reikia ne > pirkejui, o pardavejui ar jo parduota preke kokybiska.