bettai ant furos sonu yra atsvaitai.. kazkada labai seniai panasi situacija buvo vienam mano pazystamui. jis ivaziavo i stovinti salikelej sunkvezimi. furai padanga nuleido katit sustojes buvo ir dar nespejo trikampio pastatyt.... vienzo teisme transporto kompanija sugebejo irodyt, kad sviesos dege ir visi atsvaitai buvo tvarkingi. "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message news:l722bi$nse$1@trimpas.omnitel.net... > Straipsniai seno kodekso, bet niekas nesikeite: > > Pavyzdžiui, Š-ninkų rajono apylinkės teismo > civilinėje byloje Nr. 2–100/99 ieškovas I. P. prašė priteisti žalos > atlyginimą > iš atsakovų J. S. ir A. P. Jis nurodė, kad atsakovas J. S. sustojo su > kombainu > kelyje, neįjungė gabaritinių ar stovėjimo šviesų, taip pat pagal Kelių > eismo > taisyklių reikalavimus nepažymėjo tamsoje sustojusio kombaino. Taip jis > sudarė > kliūtį eismui, ir ieškovo mašina atsitrenkė į kombainą. Atsakovo A. P. > atsakomybė buvo nurodoma kaip didesnio pavojaus šaltinio valdytojo > pareiga > atlyginti didesnio pavojaus šaltinio padarytą žalą. > Apylinkės teismas ieškinį patenkino atsakovui > J. S. , taikė CK 483 str. ir nurodė, jog jis pažeidė Kelių eismo taisykles > ir yra > kaltas dėl žalos. Teismas taip pat nurodė, jog taiko CK 493 str. ir > atsakovą > J. S. laiko didesnio pavojaus šaltinio valdytoju. > Teismas pagrįstai taikė CK 483 str. , teisingai > priteisė žalą iš asmens, kalto dėl jos padarymo. Be pagrindo buvo taikoma > CK > 493 str. , kadangi žala neatsirado dėl kombaino, kaip didesnio pavojaus > šaltinio, veikimo, žalingas pasekmes sukeliant judėjimo energija. Žala > atsirado > dėl kombainą vairavusio asmens kaltų veiksmų, pasireiškusių kliūties > sudarymu > kitiems eismo dalyviams. > > "marijonas" wrote in message news:l721lg$n54$1@trimpas.omnitel.net... > > ar galetum Linai kokia nuoroda ar koki raktini zodi duoti, pagal > kuripaieskoti sio sprendimo? > > > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://www.piaohong.tk/newsgroup