Tema: Re: darbuotojas ir žala
Autorius: NeLabaispauda
Data: 2014-01-09 13:22:39
As manau, kad elementaru.
Kad ir pvz su civiliniu.
Atrodo, tam ir draudi, kad padengtu zala treciam asmeniui.
Bet ymonei zala irgi padaroma. CA kainavo 650 lt metams. Po ivykio ji 
kainuoja 10 500 litu metams.
Tai kaip tada?



"Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message 
news:lalvrd$1th$1@trimpas.omnitel.net...
> Labiau teoriniame lygyje. Nes:
>
> 1. Automobilio rinkos verte kris, automatiskai krtenta ir CASCO kaina. Tad 
> po autoivykio ji gali paprasciausiai gautis tokia pati kaip pernai.
> 2. Deja, bet viskas brangsta, tik darbo jega pinga. Brangsta ir CASCO 
> draudimas. Tad darbuotojas gali tiegti, kad imoka padidejo del bendru 
> rinkos tendenciju.
> 3. Abejiju, kad druadikas duos paskaiciavimus su salyga "kas butu jeigu 
> butu", nes daugeliu atveju skaiciukles dabar jau veikia "black box 
> principu".
> 4. Jei buvo drausta LD, ERGO, IF ar panasiai, tai darbuotojas gali 
> pateikti BTA ar panasias kainas, kurios bus mazesnes, tad pretenzija vel 
> tokia lieva.
>
> 0. Jei kalbama apoie viena automobili, tai skirtumai imones veikloje 
> tokie, kad bylinejimasis tikrai neapsimokes.
>
> "NeLabaispauda"  wrote in message news:lalr82$smt$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O casco pabrangimas?