Gruodžio 31d. e-shope pirkau TV. Į antrą ar trečią dieną pastebėjau nereguliarų(pasireiškia kas kelintą dieną, o ir kelis kartus per dieną) gedimą. Paskambinau į e-parduotuvę - sakė reikia specializuoto serviso išvadų(dėl TV keitimo ar pinigų gražinimo). 2014.01.09. nuvežiau į tą servisą - po dienos-kitos "pagavo" gedimą ir parašė užklausą gamintojui dėl TV nurašymo ar pinigų kompensavimo(to tiksliai nežinau ką ten rašė). Skambinau į servisą ir pasakė, kad nieko negaliu daryti, kol negavo atsakymo iš gamintojo... Serviso priėmėjui sakiau, kad nenoriu remontuoti, o noriu, kad grąžintų pinigus. Turiu pinigų kito TV pirkimui, bet serviso darbuotoja pasakė, kad nerizikuočiau, nes ateityje "galiu" turėti 2 TV... - reikia laukti gamintojo sutikimo... Ar čia viskas tvarkoj, ar pažeidžiamos mano, kaip pirkėjo teisės? PS. mėnuo be TV ir norisi Olimpiadą žiūrėti... Ką daryti, kaip elgtis?