palauk, jie tave garantiniu metu i servisa pasiunte?? As pirkau pas juos - neveikia, - nesu jiems, tegul jie rupinasi servisu ir pan, o ar vis dar ne taip Lietuvoj? Pamenu Philips garantinis grotuvas sugedo irgi kazka bure yra servisas ten tokiu adresu, tai as valio sakiau, man garantinis atnesu jums - jus ir aiskinkites. Paeme, pagalvojo, gal nesusnekamas, nezinau? Bet viskas ok, sutvarke, po siai dienai groja :) "Cube" <no@gmail.com> wrote in message news:ld7pii$rva$1@trimpas.omnitel.net... > Matai čia visa problema dėl to ir kyla, kad servisui tu negali pareikšti > tokių reikalavimų, kad gražinti pinigus ar keisti prekę. > Jei čia ne pačiam pardavėjui priklausantis, o kažkoks pašalinis gamintojo > servisas, tai jie pasakys - nieko nežinom, ne mes tau prekę pardavėm ir > pas mus net nėra formų, kad gražinti pinigus, mes atliekam tik garantinį > remontą, va mūsų standartinė pridavimo forma, kurioje pasakyta, kad > priduodu prekę remontui arba keitimui, jei tą patvirtins gamintojas ir > viskas. Jei nesutinki, tai prekės visai nepriimam. Ir šiaip jie yra > teisūs, nes būtent jų pareigų įstatymas nereglamentuoja. > O pats pardavėjas tai siunčia į servisą, nes tiesiog jis net negali > nustatyti gedimo - ar čia ta prekė tikrai garantinė. > > Tai išeitis šitoje situacijoje tokia - priduodamas servisui turi > paprašyti, kad jie netaisytų, nekeistų, o tik surašytų defektinį aktą. > Šitą autorizuoti servisai gali padaryti. O tada jau su tuo aktu eini pas > pardavėją ir reikalauji, kad gražintų pinigus. Na arba priduodi tiesiai > pardavėjui ir ten jau pažymi savo reikalavimus. Nes šiaip pagal įstatymus > tai pardavėjas privalo priimti prekę ir jei reikia pats į servisą vežti. > Bet žinoma abu variantus pavyks padaryti tik su grasinimais, vartotojų > teisėmis, nemaisto prekių inspektoriaus kvietimu ir t.t. > > Ir visa šita situacija būtent dėl to, kad įstatymas reglamentuoja tik > pardavėjo pareigas. O nustačius gamintojo - viskas lengvai išsispręstų. > Aišku, aš čia tik labai supaprastintai pasakiau, reali formuluotė būtų > sudėtingesnė. > > > On 2014-02-08 23:29, Linas Petkevičius wrote: >> O jeigu dar tiksliau, tai priduodant preke turi buti pazymima, ko bus >> norima >> rezultate. Nes jei pridave pagal popierius remontui, o dabar praso >> pinigu... >> >> O del durnu istatymu - manau tavo siulomas variantas irgi ne ka geresnis >> butu.