Trumpai tariant - pardavėjas privalo gražinti pinigus, bet kad tą pasiekti, gali tekti gerokai pakovoti. Pagal įstatymą garantiją suteikia ne gamintojas ar servisas, o pardavėjas. Todėl iš serviso tau tereikia išvados, kad gedimas nustatytas, o tada su ja jau kreipiesi pas pardavėją ir reikalauji kad gražintų pinigus. Bet aišku, realiai tai tuos garantinius įsipareigojimus vykdo pats gamintojas ir jeigu jis gražinti pinigų nesutiks, o tu iš pardavėjo reikalausi, tai jam tiesiog teks padengti iš savo kišenės. Todėl natūralu, kad jis visais būdais stengsis nuo to išsisukti, ir gali tekti net teismu grasinti. Šiaip čia durni Lietuvos įstatymai - reiktų tiesiog tą pareigą kad keisti arba gražinti pinigus uždėti ne pardavėjui, o gamintojui ar importuotojui, tada tokių situacijų neiškiltų. On 2014-02-08 21:37, Sigitas wrote: > Gruodžio 31d. e-shope pirkau TV. Į antrą ar trečią dieną pastebėjau > nereguliarų(pasireiškia kas kelintą dieną, o ir kelis kartus per dieną) > gedimą. Paskambinau į e-parduotuvę - sakė reikia specializuoto serviso > išvadų(dėl TV keitimo ar pinigų gražinimo). > 2014.01.09. nuvežiau į tą servisą - po dienos-kitos "pagavo" gedimą ir > parašė užklausą gamintojui dėl TV nurašymo ar pinigų kompensavimo(to > tiksliai nežinau ką ten rašė). Skambinau į servisą ir pasakė, kad nieko > negaliu daryti, kol negavo atsakymo iš gamintojo... Serviso priėmėjui > sakiau, kad nenoriu remontuoti, o noriu, kad grąžintų pinigus. > Turiu pinigų kito TV pirkimui, bet serviso darbuotoja pasakė, kad > nerizikuočiau, nes ateityje "galiu" turėti 2 TV... - reikia laukti > gamintojo sutikimo... > Ar čia viskas tvarkoj, ar pažeidžiamos mano, kaip pirkėjo teisės? > PS. mėnuo be TV ir norisi Olimpiadą žiūrėti... > Ką daryti, kaip elgtis?