Matai čia visa problema dėl to ir kyla, kad servisui tu negali pareikšti tokių reikalavimų, kad gražinti pinigus ar keisti prekę. Jei čia ne pačiam pardavėjui priklausantis, o kažkoks pašalinis gamintojo servisas, tai jie pasakys - nieko nežinom, ne mes tau prekę pardavėm ir pas mus net nėra formų, kad gražinti pinigus, mes atliekam tik garantinį remontą, va mūsų standartinė pridavimo forma, kurioje pasakyta, kad priduodu prekę remontui arba keitimui, jei tą patvirtins gamintojas ir viskas. Jei nesutinki, tai prekės visai nepriimam. Ir šiaip jie yra teisūs, nes būtent jų pareigų įstatymas nereglamentuoja. O pats pardavėjas tai siunčia į servisą, nes tiesiog jis net negali nustatyti gedimo - ar čia ta prekė tikrai garantinė. Tai išeitis šitoje situacijoje tokia - priduodamas servisui turi paprašyti, kad jie netaisytų, nekeistų, o tik surašytų defektinį aktą. Šitą autorizuoti servisai gali padaryti. O tada jau su tuo aktu eini pas pardavėją ir reikalauji, kad gražintų pinigus. Na arba priduodi tiesiai pardavėjui ir ten jau pažymi savo reikalavimus. Nes šiaip pagal įstatymus tai pardavėjas privalo priimti prekę ir jei reikia pats į servisą vežti. Bet žinoma abu variantus pavyks padaryti tik su grasinimais, vartotojų teisėmis, nemaisto prekių inspektoriaus kvietimu ir t.t. Ir visa šita situacija būtent dėl to, kad įstatymas reglamentuoja tik pardavėjo pareigas. O nustačius gamintojo - viskas lengvai išsispręstų. Aišku, aš čia tik labai supaprastintai pasakiau, reali formuluotė būtų sudėtingesnė. On 2014-02-08 23:29, Linas Petkevičius wrote: > O jeigu dar tiksliau, tai priduodant preke turi buti pazymima, ko bus norima > rezultate. Nes jei pridave pagal popierius remontui, o dabar praso pinigu... > > O del durnu istatymu - manau tavo siulomas variantas irgi ne ka geresnis > butu.