Tema: Re: Pinigų gražinimas už TV?
Autorius: Cube
Data: 2014-02-09 13:42:10
Matai čia visa problema dėl to ir kyla, kad servisui tu negali pareikšti 
tokių reikalavimų, kad gražinti pinigus ar keisti prekę.
Jei čia ne pačiam pardavėjui priklausantis, o kažkoks pašalinis 
gamintojo servisas, tai jie pasakys - nieko nežinom, ne mes tau prekę 
pardavėm ir pas mus net nėra formų, kad gražinti pinigus, mes atliekam 
tik garantinį remontą, va mūsų standartinė pridavimo forma, kurioje 
pasakyta, kad priduodu prekę remontui arba keitimui, jei tą patvirtins 
gamintojas ir viskas. Jei nesutinki, tai prekės visai nepriimam. Ir 
šiaip jie yra teisūs, nes būtent jų pareigų įstatymas nereglamentuoja.
O pats pardavėjas tai siunčia į servisą, nes tiesiog jis net negali 
nustatyti gedimo - ar čia ta prekė tikrai garantinė.

Tai išeitis šitoje situacijoje tokia - priduodamas servisui turi 
paprašyti, kad jie netaisytų, nekeistų, o tik surašytų defektinį aktą. 
Šitą autorizuoti servisai gali padaryti. O tada jau su tuo aktu eini pas 
pardavėją ir reikalauji, kad gražintų pinigus. Na arba priduodi tiesiai 
pardavėjui ir ten jau pažymi savo reikalavimus. Nes šiaip pagal 
įstatymus tai pardavėjas privalo priimti prekę ir jei reikia pats į 
servisą vežti. Bet žinoma abu variantus pavyks padaryti tik su 
grasinimais, vartotojų teisėmis, nemaisto prekių inspektoriaus kvietimu 
ir t.t.

Ir visa šita situacija būtent dėl to, kad įstatymas reglamentuoja tik 
pardavėjo pareigas. O nustačius gamintojo - viskas lengvai išsispręstų. 
Aišku, aš čia tik labai supaprastintai pasakiau, reali formuluotė būtų 
sudėtingesnė.


On 2014-02-08 23:29, Linas Petkevičius wrote:
> O jeigu dar tiksliau, tai priduodant preke turi buti pazymima, ko bus norima
> rezultate. Nes jei pridave pagal popierius remontui, o dabar praso pinigu...
>
> O del durnu istatymu - manau tavo siulomas variantas irgi ne ka geresnis
> butu.