per 7 dienas galejai grazinti telika pardavejui.... "Sigitas" <sigbart@takas.lt> wrote in message news:ld612d$s6j$1@trimpas.omnitel.net... > Gruodžio 31d. e-shope pirkau TV. Į antrą ar trečią dieną pastebėjau > nereguliarų(pasireiškia kas kelintą dieną, o ir kelis kartus per dieną) > gedimą. Paskambinau į e-parduotuvę - sakė reikia specializuoto serviso > išvadų(dėl TV keitimo ar pinigų gražinimo). > 2014.01.09. nuvežiau į tą servisą - po dienos-kitos "pagavo" gedimą ir > parašė užklausą gamintojui dėl TV nurašymo ar pinigų kompensavimo(to > tiksliai nežinau ką ten rašė). Skambinau į servisą ir pasakė, kad nieko > negaliu daryti, kol negavo atsakymo iš gamintojo... Serviso priėmėjui > sakiau, kad nenoriu remontuoti, o noriu, kad grąžintų pinigus. > Turiu pinigų kito TV pirkimui, bet serviso darbuotoja pasakė, kad > nerizikuočiau, nes ateityje "galiu" turėti 2 TV... - reikia laukti > gamintojo sutikimo... > Ar čia viskas tvarkoj, ar pažeidžiamos mano, kaip pirkėjo teisės? > PS. mėnuo be TV ir norisi Olimpiadą žiūrėti... > Ką daryti, kaip elgtis?