Prispjaudes i vidu ir pasakes kad gamyklinis brokas. :) On 2014.02.10 11:49, ramunas wrote: > per 7 dienas galejai grazinti telika pardavejui.... > > "Sigitas" <sigbart@takas.lt> wrote in message > news:ld612d$s6j$1@trimpas.omnitel.net... >> Gruodþio 31d. e-shope pirkau TV. Á antrà ar treèià dienà pastebëjau >> nereguliarø(pasireiðkia kas kelintà dienà, o ir kelis kartus per dienà) >> gedimà. Paskambinau á e-parduotuvæ - sakë reikia specializuoto serviso >> iðvadø(dël TV keitimo ar pinigø graþinimo). >> 2014.01.09. nuveþiau á tà servisà - po dienos-kitos "pagavo" gedimà ir >> paraðë uþklausà gamintojui dël TV nuraðymo ar pinigø kompensavimo(to >> tiksliai neþinau kà ten raðë). Skambinau á servisà ir pasakë, kad nieko >> negaliu daryti, kol negavo atsakymo ið gamintojo... Serviso priëmëjui >> sakiau, kad nenoriu remontuoti, o noriu, kad gràþintø pinigus. >> Turiu pinigø kito TV pirkimui, bet serviso darbuotoja pasakë, kad >> nerizikuoèiau, nes ateityje "galiu" turëti 2 TV... - reikia laukti >> gamintojo sutikimo... >> Ar èia viskas tvarkoj, ar paþeidþiamos mano, kaip pirkëjo teisës? >> PS. mënuo be TV ir norisi Olimpiadà þiûrëti... >> Kà daryti, kaip elgtis? > >