Antrą kartą gal ant to paties grėbliaus neužlipsiu. Bet Avitelai antireklamą padarysiu. Kažkaip naiviai tikėjausi, kad geri santykiai su pirkėjais svarbiau nei pelnas. Kavamalė: https://www.avitela.lt/prekes/kavamales/kavamale-delonghi-kg-49 "Xeen" <kam.reikia@tas.zino.lt> wrote in message news:li1fpj$4di$1@trimpas.omnitel.net... >o kas kaltas kad atidavei remontui, o ne pinigu grazinimui? > > On 2014-04-08 16:58, Kas_Pasake wrote: >> Prieš gerą mėnesį pirkau kavamalę. Tą pačią dieną kavamalė sugędo. >> Kadangi >> tai buvo šeštadienis ir jau Avitela nebedirbo, tai nunešiau pirmadienį. >> Kategoriškai buvo atsisakyta grąžinti pinigus. Nusiuntė garantiniam >> aptarnavimui. >> Sakė kad po protingo termino ??? suremontuos. Kas tas protingas >> terminas - >> paaiškino kad po dviejų savaičių tai tikrai. Po dviejų savaičių kavamalės >> nėr, pinigų negrąžino. Tai turguje su visom keitimo ir t.t. garantijomis >> nusipirkau kitą. Po gero mėnesio skambina - kad galiu atsiimti. O man jau >> jos nebereikia. Pinigus grąžinti atsisakė. Ir pareiškė jei norėjau >> pinigus >> atsiimti - tai turėjau informuoti pirmą sugrąžinimo dieną ???. >> Tai pagal įstatymus gal jie ir teisūs. Bet ... Kai perkate ką nors iš >> karto >> aiškinkitės tokius atvejus. Gal kam kavamalės reikia? >> Sakė kad mano nesuremontavo - naują atsiuntė. Bet atsiimti reiks iš >> Avitelos... >> >> >