On 2014-04-09 08:12, John wrote: > šiaip turguj ar kokiam ebay yra daug lengviau refund gauti negu kokiam > topo... ar aviteloj. Dėl turgaus turiu abejonių (nematau didelio skirtumo su minima Avitela), ebay, jei viską darysi pagal jų taisykles, tai pinigus irgi atgausi garantuotai, jei ne iš pardavėjo, tai iš paties Ebay. Bet faktas tas, jog jei nori kuo paprasčiau atgauti pinigus, net nekeliant subinės nuo kėdės, tai reiktų viską pirkti patikimose interneto parduotuvėse. Pvz. amazone per paskutinius 7-8-is metus teko gražinti refundui labai įvairių daiktų, pradedant apsauginėmis plėvelėmis, baigiant verslo klasės notebukais, ir nei vieno karto su refundu nebuvo jokios bėdos. Parašai porą laiškų, paaiškini situaciją, gauni refundą atgal į kortelę. Jei tai koks šūdukas (ale apsauginės plėvelės), būna, jog net siųsti atgal neprašo. O kai perki tradicinėje parduotuvėje, kurioje tau psichologiškai kažkodėl atrodo, jog yra "patikimiau", tai kaip dievas duos. Užsirausi ant malonaus vadybininko, viskas praeis sklandžiai kaip parašyta teisės norminiuose aktuose, užsirausi ant žiurkės, kuri nei tau padėt nori, nei pati įstatymus skaitė, nervus tik sau susigadinsi, prisuksi N kilometrų pas juos lakstydamas ir sugaiši daug savo asmeninio laiko. Normalūs eshopai yra atkalę prekių gražinimo refundui sistemą ir labai su niekuo nesiginčija, nes jų apyvartos didelės, o aptarnaujančio personalo mažai, todėl jiems nėra jokios logikos dėl kiekvieno atskiro atvejo labai kabinėtis. Realiai, pvz. Amazone prekes kažkurį laiką gali net iš lempos gražinti refundams ir dėmesį į tave atkreips tik po tam tikro laiko, kai papulsi į įtartinų klientų ratą, turintį pernelyg didelius gražinimo procentus. Tada tavo acc Amazonas uždaro ir palinki sėkmės asmeniniame gyvenime :)