Situacija aišku iš serijos "durną ir bažnyčioj spardo", bet nors pasiguosiu :-) Žodžiu užsisakiau prekių iš Camelia e-vaistinės. Kadangi dėl akcijos matyt pritrūko prekių, tai užsakymo teko laukti 2 savaites. Px, palaukiau. Gaunu žinutę, kad prekės jau vaistinėje. OK, lekiu pasiimti - prekės sumestos į paprastą plastikinį maišą. Kadangi daiktų buvo nemažai, tingėjosi viską versti ant prekystalio ir tikrintis. O pasirodo vertėjo, nes trūko keletos pozicijų. Parašiau Camelia - ir jie jau 3 savaitės "aiškinasi situaciją". Verta dar kam nors paverkti ant peties ar nurašyt 37 Lt į nuostolius? Ir kam reiktų skųstis dėl to? Vartotojų teisės? Ar dar kas nors specifiškai vaistines reguliuoja? Čekis jei ką yra. R.