Tema: Re: Vaistine isdure
Autorius: Rytis <rytis[taskas]public@gmail.kom>
Data: 2014-03-30 23:23:18
Dzin tie pinigai :-) Tiesiog IMHO neigiamas atsakymas irgi yra atsakymas 
- parašai ir baigtas kriukis.
Teks dabar smulkmeniškai viską tikrinti ateityje ir gal dar kas nors 
atkreips į tai dėmesį naudodamasis Camelia e.vaistinės paslaugomis.

On 2014.03.30 16:25, Bronco wrote:
>
> O gali nebūti sutapimo net ir sandėlyje. Pvz. kol tas maišelis laukė
> pirkėjo, kažkas iš jo kelias pakuotes pavogė, tai ir "sistemos" matys,
> jog klaidos nėra ir sandėlyje jų niekas jau nesuras. Faktas tas, jog
> interesantas gali tikėtis tik geranoriškos vaistinės reakcijos į jo
> klausimą, kitu atveju, reiks suprasti, jog nuostolių neišvengs jis pats.
>
> O šiaip, tai situacija labai gyvenimiška, nes jei tikrinsi kaskart
> visokias smulkmenas, sudėtas į maišelius, tai finale prarastas laikas
> kainuos brangiau, nei kokį kartą į kelis metus prarast 37 ltl. Aš,
> interesanto vietoje, irgi tokio maišelio tikrinimo nebūčiau vykdęs, o
> praneščiau vaistinei ir palikčiau tai jos darbuotojų sąžinės reikalui.
>