Tema: Re: Vaistine isdure
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-04-05 08:00:51
o paskambint slabo,

On 2014.03.31 10:18, Rytis wrote:
> Negavau.
>
> On 2014-03-31 09:35, Signalizacija wrote:
>> Tai atsakyma is ju gavai ar ne?
>>
>> On 2014.03.30 23:23, Rytis wrote:
>>> Dzin tie pinigai :-) Tiesiog IMHO neigiamas atsakymas irgi yra atsakymas
>>> - parašai ir baigtas kriukis.
>>> Teks dabar smulkmeniškai viską tikrinti ateityje ir gal dar kas nors
>>> atkreips į tai dėmesį naudodamasis Camelia e.vaistinės paslaugomis.
>>>
>>> On 2014.03.30 16:25, Bronco wrote:
>>>>
>>>> O gali nebūti sutapimo net ir sandėlyje. Pvz. kol tas maišelis laukė
>>>> pirkėjo, kažkas iš jo kelias pakuotes pavogė, tai ir "sistemos" matys,
>>>> jog klaidos nėra ir sandėlyje jų niekas jau nesuras. Faktas tas, jog
>>>> interesantas gali tikėtis tik geranoriškos vaistinės reakcijos į jo
>>>> klausimą, kitu atveju, reiks suprasti, jog nuostolių neišvengs jis
>>>> pats.
>>>>
>>>> O šiaip, tai situacija labai gyvenimiška, nes jei tikrinsi kaskart
>>>> visokias smulkmenas, sudėtas į maišelius, tai finale prarastas laikas
>>>> kainuos brangiau, nei kokį kartą į kelis metus prarast 37 ltl. Aš,
>>>> interesanto vietoje, irgi tokio maišelio tikrinimo nebūčiau vykdęs, o
>>>> praneščiau vaistinei ir palikčiau tai jos darbuotojų sąžinės reikalui.
>>>>