Tema: Re: Vaistine isdure
Autorius: Rytis <rytis[taskas]public@gmail.kom>
Data: 2014-03-30 11:55:05
Bet galima juk patikrinti likucius vaistineje/sandelyje? Arba 
netikrinti, bet parasyti "gerbiamas kliente, pats durnas kad 
nepasitikrinai. Viso gero.".
Koks tikslas tempti laiką ir "aiškintis situaciją"?

On 2014.03.29 23:12, markatas wrote:
> Nu ir cekis yra visoms pozicijoms, kurios uzsakytos? Tai gal gavai ir is
> tos laimes suvartojai tas kelias pozicijas kuriu truko ir dabar jau
> nepameni, kad suvartojai ir bangas keli. Kodel ne reali versija? Juk
> cekis tai viskam yra, vadinasi viska pardave
>
> markatas
>
> 2014.03.29 22:08, Rytis rašė:
>> Situacija aišku iš serijos "durną ir bažnyčioj spardo", bet nors
>> pasiguosiu :-)
>>
>> Žodžiu užsisakiau prekių iš Camelia e-vaistinės. Kadangi dėl akcijos
>> matyt pritrūko prekių, tai užsakymo teko laukti 2 savaites. Px,
>> palaukiau. Gaunu žinutę, kad prekės jau vaistinėje. OK, lekiu pasiimti -
>> prekės sumestos į paprastą plastikinį maišą. Kadangi daiktų buvo
>> nemažai, tingėjosi viską versti ant prekystalio ir tikrintis. O pasirodo
>> vertėjo, nes trūko keletos pozicijų.
>> Parašiau Camelia - ir jie jau 3 savaitės "aiškinasi situaciją".
>>
>> Verta dar kam nors paverkti ant peties ar nurašyt 37 Lt į nuostolius?
>>
>> Ir kam reiktų skųstis dėl to? Vartotojų teisės? Ar dar kas nors
>> specifiškai vaistines reguliuoja?
>> Čekis jei ką yra.
>>
>> R.
>