Tema: Re: Vaistine isdure
Autorius: Rytis <rytis[taskas]public@gmail.kom>
Data: 2014-03-30 13:20:35
Mūsų požiūriai į klientų aptarnavimą vadinasi skiriasi :-) Camelia 
turėjo antrą variantą pasiųsti mane toli. Nemokamai :-)
O šiais IT laikais kalbėti apie stabdomą prekybą dėl likučių patikrinimo 
nerimta, kai visus pardavimus iš kasų gali matyti online su keletos 
minučių užlaikymu.

On 2014.03.30 12:57, markatas wrote:
> Mazdaug isivaizduoju, kaip po tokio atvejo daroma revizija sandelyje,
> kuriame likuciai kokie 9375 vnt ir dar per kelias vietas paskirstyta ir
> vaistieje dar plius. Aisku revizijos metu viskas uzdaroma, kad kuri
> pardaveja neparduotu per ta laika is lentynos pozicijos ar koks pirkejas
> nepaimtu is jos ir nenusinestu iki kitos kasos, arba po darbo
> darbuotojai uz papildomus pinigus (virsvalandziai) atlikineja neplanine
> revizija del tokios smulkmenos? As tai sakyciau - pirk salma ir begom i
> baznycia, nes ten mus
>
> markatas
>
> 2014.03.30 11:55, Rytis rašė:
>>
>> Koks tikslas tempti laiką ir "aiškintis situaciją"?
>