Tema: Re: Vaistine isdure
Autorius: Rytis <rytis[taskas]public@gmail.kom>
Data: 2014-03-31 10:18:04
Negavau.
On 2014-03-31 09:35, Signalizacija wrote:
> Tai atsakyma is ju gavai ar ne?
>
> On 2014.03.30 23:23, Rytis wrote:
>> Dzin tie pinigai :-) Tiesiog IMHO neigiamas atsakymas irgi yra atsakymas
>> - parašai ir baigtas kriukis.
>> Teks dabar smulkmeniškai viską tikrinti ateityje ir gal dar kas nors
>> atkreips į tai dėmesį naudodamasis Camelia e.vaistinės paslaugomis.
>>
>> On 2014.03.30 16:25, Bronco wrote:
>>>
>>> O gali nebūti sutapimo net ir sandėlyje. Pvz. kol tas maišelis laukė
>>> pirkėjo, kažkas iš jo kelias pakuotes pavogė, tai ir "sistemos" matys,
>>> jog klaidos nėra ir sandėlyje jų niekas jau nesuras. Faktas tas, jog
>>> interesantas gali tikėtis tik geranoriškos vaistinės reakcijos į jo
>>> klausimą, kitu atveju, reiks suprasti, jog nuostolių neišvengs jis pats.
>>>
>>> O šiaip, tai situacija labai gyvenimiška, nes jei tikrinsi kaskart
>>> visokias smulkmenas, sudėtas į maišelius, tai finale prarastas laikas
>>> kainuos brangiau, nei kokį kartą į kelis metus prarast 37 ltl. Aš,
>>> interesanto vietoje, irgi tokio maišelio tikrinimo nebūčiau vykdęs, o
>>> praneščiau vaistinei ir palikčiau tai jos darbuotojų sąžinės reikalui.
>>>