Tai atsakyma is ju gavai ar ne? On 2014.03.30 23:23, Rytis wrote: > Dzin tie pinigai :-) Tiesiog IMHO neigiamas atsakymas irgi yra atsakymas > - parašai ir baigtas kriukis. > Teks dabar smulkmeniškai viską tikrinti ateityje ir gal dar kas nors > atkreips į tai dėmesį naudodamasis Camelia e.vaistinės paslaugomis. > > On 2014.03.30 16:25, Bronco wrote: >> >> O gali nebūti sutapimo net ir sandėlyje. Pvz. kol tas maišelis laukė >> pirkėjo, kažkas iš jo kelias pakuotes pavogė, tai ir "sistemos" matys, >> jog klaidos nėra ir sandėlyje jų niekas jau nesuras. Faktas tas, jog >> interesantas gali tikėtis tik geranoriškos vaistinės reakcijos į jo >> klausimą, kitu atveju, reiks suprasti, jog nuostolių neišvengs jis pats. >> >> O šiaip, tai situacija labai gyvenimiška, nes jei tikrinsi kaskart >> visokias smulkmenas, sudėtas į maišelius, tai finale prarastas laikas >> kainuos brangiau, nei kokį kartą į kelis metus prarast 37 ltl. Aš, >> interesanto vietoje, irgi tokio maišelio tikrinimo nebūčiau vykdęs, o >> praneščiau vaistinei ir palikčiau tai jos darbuotojų sąžinės reikalui. >>